10 Ogos 2017

# Jalan-jalan Cari Makan # Kelantan

Jalan-jalan Cari Makan.. This is Pengkalan Kubor, Tumpat, Kelantan.

Korang dah sampai Pengkalan Kubor? mesti dah kan.. macam-macam benda ada jual kat sana.. makanan pun semua sedap-sedap. Semua best2 la.. alhamdulillah, ini kali kedua aida pergi Pengkalan Kubor, nama je anak jati kelantan tapi tunggu suami je la bawa jalan-jalan..hihi.. 

Setahun lebih bergelar isteri baru kali nie dapat merasai hadiah Coklat Ferrero Rocher dari cik suami. Maklum la bercinta selepas sah jadi suami isteri..hihi.. waktu kenal2 dulu mana la nak berkepik 24 jam..hahaha.. 


Mee Jamboo Special.. sedap sgt2.. 


Sampai sana jangan lupa bergambar dengan lukisan dinding yang comel-nie tau..hihi





Kuat tak ai angkat rumah ramai2 tau..hahaha.. zaman dulu2, memang tak dinafikan sekampung berpakat untuk tolong tuan rumah buat pindah rumah. takde nya nak berjentera-jentera bagai.. This is Pengkalan Kubor, Tumpat, Kelantan. 


Alhamdulillah, sekarang nie aida nak buat projek buat duit RM1769 sebulan. Ada yang nak join projek?


Boleh terus wasap aida di www.wasap.my/601112909102/projekbuatduitBAF utk info lanjut.

Thanks again.

(^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

> Assalammualaikum wbt
> Sila tinggalkan komen anda di bawah (^_^)
> Komen satu pun jadilah..hihi

Follow Me

Follow Us @aurarjh_byaida