8 Disember 2017

# Mangga Jeliro PC # Pasar Taba

Pasar Taba, Thailand - Pengalaman Saya Naik Perahu

Tidakku sangka, perasan takut naik perahu jadi seronok pulak..hihi.. rindu nak ke pasar taba lagi, sambil ambil pauh sambil jalan-jalan. Gambar ini diambil pada bulan Mei 2017. Baru berkesempatan untuk berkongsi. Saja nak imbas kembali kenangan jadi penjaja air jus Mangga Jeliro PC. Rindu sangat nak berniaga Jus Mangga Jeliro PC balik.
Mak aiii... panas ye abe...hihi..
Tengok kat belakang, itulah pengkalan pasar taba, thailand. Pasar biasa je, tapi syok gak sebab tak pernah sampai sana kan..hihi.. abaikan muka i yang skema tu..hihi
Takut wehhh... naik perahu goyang-goyang.. mimik muka takut u, tangan bukan main lagi pegang kayu kuat-kuat..hahaha.. jangan kecam ambo sudoh.. nasib baik abang perahu tak dreba laju-laju.
Pewitttt.. abang perahu pun join bergambar sekali..hihi
Bukan main lagi senyum lebarrrr...hihi
Inilah abang sado Mangga Jeliro PC, aida teman suami ambil pauh di pasar taba, sambil-sambil tu kita jalan-jalan la sekali..hihi.. bukan selalu ke sana..tak gitu..
Terima kasih cik suami bawa cik isteri jalan-jalan di pasar taba, thailand.. inilah pengalaman aida dengan suami di Pasar Taba, Thailand. 

Korang pergi mana tu? Kongsi lah dengan aida. (^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

(^_^) Selamat datang dan terima kasih kerana menjadi pelawat setia blog Rahsia Jelita Hawa. moga-moga sentiasa sihat happy bahagia bersama keluarga tersayang (^_^)

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida