11 Jun 2018

# cara order vivix # Daftar Ahli Shaklee

PENGEDAR SHAKLEE PADANG TEMBAK, PENGKALAN CHEPA, KOTA BHARU, KELANTAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada semua..

Hai saya Aida salah seorang pengedar shaklee yang sah dalam Team AuraRJH Family.
PENGEDAR SAH SHAKLEE MALAYSIA

Kawasan COD aida ialah di sekitar padang tembak, kampung baung, kampung chekok, kawasan panji, kawasan telok, taman uda murni, pengkalan chepa, kota bharu, kelantan.  Sesiapa yang berada di kawasan aida boleh terus hubungi aida untuk dapatkan produk shaklee.


Aida, saya nak tanya kalau saya beli produk Shaklee.
Bolehkah Saya Menjadi Ahli?

Jawapan saya : mesti la boleh awak.

Yuran Ahli Shaklee cuma RM35.00 sahaja

Dengan menjadi ahli, kita dapat lebih penjimatan sehingga 30% diskaun & terus boleh beli produk produk shaklee pada harga modal ahli. 

Jika awak nak tambah duit poket, awak boleh juga kembangkan bisnes shaklee awak sendiri dengan bantuan sepenuhnya dari team kami.

Berminat mendaftar sebagai ahli Shaklee?

Awak boleh guna nombor ID Shaklee saya sebagai penaja.

Nama : Aida Md Zain
No. ID : 1112858
Whatsapp : 011.1290.9102

Susah ke Senang nak daftar ahli ni?

Senang sangat tau. 

Awak hanya perlu whatsapp terus saya untuk proses pendaftaran ahli shaklee secara online.

Jika anda mahu membuat pesanan shaklee secara Caj Order Delivery (COD) di sekitar padang tembak,  kampung baung, kampung chekok, kawasan panji, kawasan telok, taman uda murni, pengkalan chepa, kota bharu, kelantan dan seantaranya mengikut jarak kawasan. 

Awak boleh terus hubungi saya untuk dapatkan produk shaklee dengan saya.

Akan tetapi jika awak segan la nak bertanya dan berjumpa saya.

Sebelum penghantaran barang COD, anda wajib jelaskan bayaran terlebih dahulu sebelum barang dihantar. Ini adalah bertujuan untuk memastikan penguna benar-benar serius membeli produk shaklee dan untuk mengelakkan sebarang penipuan.

Produk shaklee dijamin 100% selamat sampai ke tangan anda.

Jika tidak? jaminan 100% wang dikembalikan.

Jadi untuk khidmat COD. Awak boleh whatsapp saya bila-bila masa sebelum hari penghantaran barang.

Untuk luar kawasan COD macamana? jangan risau.. saya tetap buat penghantaran melalui pos ke seluruh Malaysia. 

Untuk info lanjut? Boleh terus tanya aida ok!
 Whatsapp AIDA 011.1290.9102 

Pengedar Vivix Shaklee Kelantan
Pengedar Vivix Shaklee Padang Tembak
Pengedar Shaklee Padang Tembak
Pengedar Shaklee Kampung Baung
Pengedar Shaklee Taman Uda Murni
Pengedar Shaklee Pengkalan Chepa
Pengedar Shaklee Kota Bharu
Pengedar Shaklee Kelantan
Pengedar Shaklee Baung
Pengedar Shaklee Kampung Chekok
Pengedar Shaklee Telok Panji
Pengedar Shaklee Panji
Pengedar Sah Shaklee Malaysia



Ingin dapatkan produk Shaklee?


Klik di bawah untuk terus whatsapp aida.

NAK MENJADI PENGEDAR SHAKLEE?


Berminat untuk menjadi pengedar shaklee dengan modal rendah, mampu menambah pendapatan dengan untung runcit + bonus tunai tiap-tiap bulan dan pelbagai lagi kelebihan ahli shaklee.
Jom sertai AuraRJH Family bersama saya. Dengan bimbingan tanpa putus. "Percaya Sebelum Berjaya, Cipta Peluang Niaga Jutawan, " InsyaAllah anda Leaders Shaklee yang hebat!

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida