20 Oktober 2015

# Cara Order Shaklee # eSell Shaklee

Bagaimana Cara Nak Order Shaklee?

Bismillahi Rahman Nir Rahim

Assalammualaikum wbt..
Salam sejahtara kepada semua pembaca RJH yang setia..

ALHAMDULILLAH....

Hari ini Aida nak kongsi cara bagaimana awak nak order shaklee lebih Cepat lagi PANTAS. Awak boleh memilih cara membeli shaklee yang lebih memudahkan awak agar dapat produk shaklee impian anda sampai dengan baik lagi selamat.



TERDAPAT 4 PILIHAN 
CARA MUDAH ORDER SHAKLEE


PILHAN PERTAMA
Anda boleh hubungi saya terus sebagai Pengedar Shaklee Malaysia, Area COD Pengkalan Chepa, Kota Bharu, Kelantan. Melalui Whatsapp ke :



PILIHAN KEDUA 
Anda boleh membuat pembelian melalui e-sell Shaklee (online)



PILIHAN KETIGA
Anda boleh walk-in/pergi ke Cawangan Branch Shaklee yang berdekatan Anda dan membuat pembelian produk shaklee dengan menggunakan nombor ID shaklee : 1112858 (Aida Md Zain).  Untuk info/maklumat lanjut, Anda boleh terus whatsapp Aida 01112909102 untuk sesi konsultasi percuma dan cara penggunaan produk shaklee yang lebih berkesan.


PILIHAN KEEMPAT
Anda boleh mengisi Borang Pembelian Produk Shaklee seperti dibawah :





Ingin dapatkan produk Shaklee?


Klik di bawah untuk terus whatsapp aida.



Minat Untuk Buat Pembelian Online.


NAK MENJADI PENGEDAR SHAKLEE?

Berminat untuk menjadi pengedar shaklee dengan modal rendah, mampu menambah pendapatan dengan untung runcit + bonus tunai setiap bulan dan pelbagai lagi kelebihan ahli shaklee.

Jom sertai AuraRJH Family bersama saya. Dengan bimbingan tanpa putus. "Percaya Sebelum Berjaya, Cari Peluang, Usah Beralasan" InsyaAllah anda adalah Leaders Shaklee yang kami cari.


Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida