13 Ogos 2017

# Gla Complex

Kulit Wajah Tak Sekata & Berjeragat

Memiliki kulit yang licin tanpa sebarang bintik-bintik hitam atau putih, impian semua perempuan yang bekerja mahupun surirumah, agar sentiasa kelihatan cantik di mata suami. Tak kurang jugak kepada gadis diluar sana yang alami masalah jeragat. Masalah kulit wajah tak sekata dan berjeragat memang tak dinafikan ramai diluar sana menghadapinya termasuklah saya. Ini berlaku disebabkan hormon dalam badan kita tidak stabil disebabkan peningkatan usia atau kurang nutrisi dalam makanan harian kita. Oleh itu, cara mengatasinya hanyalah dengan mengamalkan suplemen semulajadi, selamat dan berkesan. Dan saya juga mengamalkannya iaitu GLA Complex yang sesuai diambil oleh lelaki dan wanita.

7 Kebaikan GLA Complex Shaklee wajib anda tahu ialah
  • Mencegah kanser
  • Mengawal diabetes 
  • Menyuburkan dalaman Lelaki dan Wanita
  • Melegakan mereka yang PMS, sengugut dll
  • Menstabilkan hormon dan kitaran haid yg tidak teratur
  • Melambatkan penuaan dan atasi simptom menopause
  • Membantu hilangkan jeragat sekaligus mencantikan kulit dan rambut



TESTIMONI  dari NORHASLINDA AZIZ
Jeragat Semakin Pudar Selepas Amalkan GLA Complex Shaklee

Saya seorang pelajar jurusan Pastry and Bakery dan berumur 18 tahun. Sepanjang bergelar seorang pelajar hidup saya sangat sibuk sehingga tiada masa untuk uruskan diri untuk tampil cantik. Bila dah ambil kursus pastry and bakery tahu-tahu jela, kita akan lebih terdedah kepada haba yang panas. Selalu berdepan dengan panas oven yang besar dekat kitchen. Kelas pagi sampai malam kadang duduk dekat kitchen.

Malangnya pada semester ke-3 saya perasan muka saya ada kesan-kesan hitam yang ada dekat bawah mata. Walaupun sedikit dah boleh menggusarkan diri saya. Bila saya lihat betul-betul barulah saya tahu rupanya jeragat. Punyalah sedih masa itu, tak tahu macam mana nak hilangkan jeragat. Belilah pelbagai produk jenama apa pun tetap gitu je malah makin besar pulak. Jadi bila muka dah ada jeragat cara saya nak tutup ye terpaksa lah pakai conceler. Banyakkan pergi kelas dengan pakai conceler.

Sehingga tamat belajar dan mula bekerja jeragat tidak juga berkurang. Jadi bila dah bekerja saya Google untuk hilangkan jeragat tapi untuk remaja tak ada pun. Saya dengan nekad tanya dengan salah satu blog tentang jeragat. Risau juga pada awalnya sebab takut tak boleh hilang lagi pun mahalkan produk tu. Dengan senekadnya hati saya beli juga 2 botol GLA Complex.


Selepas beberapa minggu saya dapati kulit wajah saya tidak berjeragat lagi. Paling best GLA Complex ini boleh stabil period yang huru hara ini. Memang tak menyesal saya beli produk daripada Shaklee ini. Seperti tidak percaya bila upline saya kata belum pernah lagi jumpa jeragat remaja.

Berminat untuk dapatkan GLA Complex Shaklee sekarang?
Jom klik beli sekarang.

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida