14 Ogos 2017

# Collagen Shaklee

7 Kelebihan Dan Kebaikan Collagen Powder Shaklee

Shaklee Collagen Powder menyediakan kepada anda 4,000mg Kolagen proprietari RSS (Sisik Ikan Merah), kolagen yang dipilih dengan teliti yang diekstrak daripada sisik Ikan Merah. Bukan sekadar memberikan kolagen, ia turut mengandungi tujuh ramuan utama termasuk ekstrak biji Camellia Japonica, ekstrak Pfaffia, eskstrak kerang-kerangan, Laktobasilus asidofilus, Vitamin C, B2 dan B6. Berat molekul rendah untuk penyerapan yang tinggi. Disediakan dalam pek mudah dibawa ke mana-mana sahaja pada bila-bila masa.


Tahukan Anda? Kolagen bertindak seperti “gam” yang mengikat tubuh anda dan ia ditemui dalam otot, tulang, tendon dan paling banyak, dalam kulit. Kolegen dikenali kerana manfaatnya kepada kulit, seperti menjadikan kulit anda lebih tegang, elastik, dan gebu, mengurangkan liang pori, kedutan dan garis halus, merangsang kulit yang lebih cerah dan licin, kuku yang kuat serta rambut yang lebat dan bersinar.* Pengeluaran kolagen secara semula jadi berkurangan apabila umur bertambah, menyebabkan kulit kendur, kedutan dan garis halus terbentuk dan rawan pada sendi menjadi lemah. Tingkatkan kolagen anda sekarang untuk kulit yang kelihatan lebih sihat!




7 Kelebihan Dan Kebaikan Collagen Powder Shaklee ialah
  • anti penuaan kelihatan lebih muda
  • mengembalikan keanjalan kulit
  • melembapkan kulit anda seluruh badan
  • mencerahkan kulit anda secara menyeluruh serta menghilangkan jeragat
  • menegangkan payudara secara semulajadi
  • menyuburkan rambut dari masalah rambut gugur dan bercabang
  • meningkatkan pengerakan/kesihatan sendi dan tulang anda

Berminat untuk dapatkan kelebihan dan kebaikan dari Collagen Shaklee. Jom dapatkan segera. Untuk pesanan dan konsultasi produk boleh terus whatsapp aida di 01112909102 atau boleh terus buat belian sekarang.

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida