21 Mei 2016

# Kolagen Shaklee # Omega Guard

Peraduan Shaklee Yang Super Hot??

Pada bulan April 2016 dalam iReach family telah mengadakan peraduan poster Testimoni OmegaGuard Shaklee sempena promosi shaklee bagi bulan tersebut dengan tawaran hadiah memang super duper hebat dari Master Zainal dan Master Lyna iaitu Hadiah Top 5 : 300 likes (Kolagen) dan kalau Top 3 : lebih 300 likes serta komen (Penginapan 5 Star)..

Disebabkan hadiah yang super hot nie jugak la Aida turut sertai peraduan ini. Dalam team iReach ada ramai otai shaklee yang terkenal dari pelbagai latar belakang dan yang best sangat tu, mereka selalu memberi tunjuk ajar kepada semua ahli, langsung tak kedekut ilmu dalam bisnes jua nutrisi pengambilan suplemen yang lebih berkesan. Jadi di sini la Aida belajar dari A to Z mengenai shaklee dan cara terbaik untuk gaya hidup sihat rohani dan jasmani.

Hehe.. Banyak pula celoteh aida nie kan.. Mesti awak nak tahu poster apa yang aida post kan???

Taaaarraaa ni la poster Aida mengenai seorang anak yang mempunyai penyakit alergik apabila makan seafood... pewwwiitttt.. Comel tak?? hehe.. (^_^) 


Nak Dapatkan OmegaGuard Shaklee???

Alhamdulillah, Aida dapat 87 like, 322 komen... Walaupun tidak berjaya menang tapi peraduan nie dapat menjalinkan ukhuwah kami agar lebih erat.. Terima kasih kepada semua ahli shaklee di bawah team iReach Family yang sudi singgah di poster aida.. Awak semua memang Terrrrbaiiiiik!!! (^_^)

Pada masa yang sama Cahaya Farah juga telah mengadakan peraduan kepada mereka yang komen "sedekah'' terbanyak akan dihadiahkan Collagen Shaklee iaitu : 
  • Hadiah pertama : 10 paket collagen
  • Hadiah kedua : 8 paket collagen
  • Hadiah ketiga : 5 paket collagen

Di bawah adalah poster Cahaya Farah sertai peraduan april 2016 bersama-sama rakan agen shaklee yang lain.. Poster nie mengenai pengambilan 4 suplemen yang membantu mengurangkan tekanan darah tinggi dan kolesterol dalam tubuh badan kita...

Nak Dapatkan Set Darah Tinggi & Kolesterol Shaklee???
Jika ayah, mak, abang, adik, kakak, suami atau isteri mengalami masalah darah tinggi dan kolesterol boleh dapatkan 4 suplemen nie dengan segera sebelum terlambat.

Ketahui lebih lanjut tentang produk dan tip kesihatan anda???
Jom singgah di blog berikut :


Dalam join peraduan pertama tadi, Aida terbaca post poster Cahaya Farah di atas.. Jadi, aida pun tak nak lepaskan peluang nie.. Alhamdulillah.. Segala puji bagiMu.. Ya Allah, Aida tak putus usaha sehabis mungkin komen di komenter poster Cahaya Farah sampai tertidur letih taip banyak-banyak... Bukan mudah tau nak dapat hadiah Collagen Shaklee yang memang semua orang tahu harganya mahal iaitu RM316 sekotak ada 15 paket yang biasa boleh ambil dalam masa 2 minggu sehari...

Nak Dapatkan Collagen Shaklee???
(Hadiah dari Cahaya Farah iaitu 10 paket Collagen Shaklee)

Alhamdulillah... Tiadaku sangka, Aida berjaya menang tempat pertama dalam peraduan yang disediakan oleh Cahaya Farah.. Terima kasih Cahaya Farah.. (^_^) sebab buat peraduan nie.. Akhirnya, Aida dapat juga merasa Collagen Shaklee...hehe.. Semoga Cahaya Farah sentiasa dimurahkan rezeki olehNya.. Aamiin..

(Inilah pengumunan hadiah dari Cahaya Farah pada 21 April 2016)


Sebarang pertanyaan, konsultasi dan order boleh hubungi saya melalui SMS/WhatsApp di :

1 ulasan:

Cahaya Farah berkata...

Alhmdulillah Aida...tahniah...sedapkan collagen...memang sedap sangat2.

Siapa nak beli bole beli dari Aida ya.

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida