17 Julai 2016

# Garlic Complex # Nutriferon

APA ITU SISTEM IMUNISASI?

Setiap hari badan kita terkesan dengan patogen, miroorganisma yang tidak dapat dilihat yang boleh menyebabkan kita alami alergik yang boleh menyebabkan selsema yang semakin teruk. Alhamdulillah badan kita menghasilkan interferon. Yang mengaktifkan antibodi untuk melawan 18 jenis patagon.
Tapi berdasarkan kepada tekanan, keletihan, pemakanan yang tidak sihat menyebabkan badan kita lemah untuk melawan sebarang penyakit berjangkit.

Sistem imun adalah seperti tentera badan kita, yang melawan jangkitan dan penyakit-penyakit yang mengancam kesihatan dan kecergasan badan. Tanpa pertahanan ini, virus, bakteria, parasit, toksin, dan lain-lain patogen berbahaya akan menyerang badan kita, menjadikan badan kita lemah dan sakit. Oleh itu, jom dapatka perisai sistem imunisasi anda sekarang jugak ye..hihi

Apa suplemen SHAKLEE yang boleh bantu tingkatkan sistem Imunisasi nie?

INGIN DAPATKAN SET SISTEM IMUNISASI??

NUTRIFERON - Mengukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari, satu-satunya interferon semulajadi di dunia yang mampu merangsang dan mempertingkatkan sistem imun secara keseluruhan. Ia melindungi dari influenza (selesema) kerana ia mengimbangi respon alergik persekitaran dan pencemaran udara, jerebu, virus, dan mikrob.

GARLIC COMPLEX - antibiotik yang selamat dan semulajadi yang bertindak sebagai antibakteria dan anti viral. Ia boleh meningkatkan sistem imunisasi, turunkan paras kolestrol dan tekanan darah.

SR VITA C PLUS - bantu kurangkan simptom demam, batuk dan selsema yang juga bantu sel darah putih menentang bakteria dalam tubuh badan. Bagus jugak utk kekalkan kolestrol sihat, kurangkan kolestrol jahat, tekanan darah. Paling best Vita C meransang pembentukan kolagen (Kulit Semakin Comel)

PERFORMANCE : Mencegah dehidrasi dengan mengurangkan kehausan dan mengelakkan kekeringan bendalir dalam tubuh kita. Selain membekalkan tenaga untuk daya ketahanan fizikal tubuh badan.

Ok dah tau apa suplemen yang MOLEK/BAGUS untuk sistem imun tubuh badan kita? rasa-rasa tubuh kita kuat daya tahan ke? ke lemah daya tahan?

Jom cegah lebih baik daripada mengubati penyakit..
Jom sihat sokmo deh.


Ingin dapatkan produk Shaklee?


Klik di bawah untuk terus whatsapp aida.



Minat Untuk Buat Pembelian Online.


NAK MENJADI PENGEDAR SHAKLEE?

Berminat untuk menjadi pengedar shaklee dengan modal rendah, mampu menambah pendapatan dengan untung runcit + bonus tunai setiap bulan dan pelbagai lagi kelebihan ahli shaklee.

Jom sertai AuraRJH Family bersama saya. Dengan bimbingan tanpa putus. "Percaya Sebelum Berjaya, Cari Peluang, Usah Beralasan" InsyaAllah anda adalah Leaders Shaklee yang kami cari.


Jom Sihat Cergas Ceria Cantik Jelita Semulajadi Lagi Selamat Bersama Shaklee 
*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.*

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida