18 Oktober 2018

# Testimoni Vitamin C # Vitamin C

Muka Breakout Teruk? Cara Atasi Kulit Breakout Paling Berkesan

Kulit muka breakout teruk memang stress!

Rasa semua benda tak kena.. aida pun pernah alami masalah sama muka breakout teruk sebab tukar produk di pasaran yang menjanjikan kejelitaan..

akhirnya... janji kosong.. kulit muka jadi semakin sensitif dan muka breakout teruk!


Tapi Allah temukan aida dengan produk semulajadi dari vitamin.. Klik di sini untuk ikuti kisah aida selanjutnya 

syukur tak terhingga.. alhamdulillah..


Jom kita ikuti kisah nija pula...


Kisah muka breakout teruk saya tahun lepas betul-betul jadi pengajaran!

Hormonal muka breakout teruk jadi makin teruk bila saya ‘kacau’ jerawat yang tumbuh sampai ‘beranakkan’ jerawat baru yang kemerahan, bengkak dan sakit. Sampai penuh di pipi kiri kanan. Kulit pula jadi kusam, makin berminyak sebab pori membesar.

Saya rasa down and confidence level menurun bila jumpa orang.

Teringat shaklee effect pertama saya dulu, vitamin C bantu saya kecutkan jerawat beberapa hari sebelum convo dan terbaca juga vitamin C boleh bantu kurangkan keradangan dan cepatkan penyembuhan luka.


Sebab itu saya mulakan misi atasi muka breakout teruk bermula 1/8/2017 dan ambil vitamin C Shaklee tanpa fail setiap hari. Apa kebaikan vitamin c?

Alhamdulillah syukur betul dengan keadaan kulit sekarang.

Ini peluang Tuhan bagi supaya lepas ni lebih menjaga kulit muka. Jangan malas! Kulit muka pun amanah untuk kita kan..

Saya akan sentiasa tanpa jemu share shaklee effect saya ni pada orang. Pada yang sedang hadapi muka breakout teruk, jangan give up!

Jom dapatkan vitamin shaklee anda sekarang..

Untuk pesanan boleh terus whatsapp AIDA 01112909102

Malu Nak Tanya Aida. Boleh Buat Pembelian Online.




Nak lagi maklum balas pengguna tegar vitamin c shaklee?

Jom tengok nie..






Ingin dapatkan Vitamin C Shaklee?



Klik di bawah untuk terus whatsapp aida.



Minat Untuk Buat Pembelian Shaklee Online.


NAK MENJADI PENGEDAR SHAKLEE?

Berminat untuk menjadi pengedar shaklee dengan modal rendah, mampu menambah pendapatan dengan untung runcit + bonus tunai setiap bulan dan pelbagai lagi kelebihan ahli shaklee.

Jom sertai AuraRJH Family bersama saya. Dengan bimbingan tanpa putus. "Percaya Sebelum Berjaya, Cari Peluang, Usah Beralasan" InsyaAllah anda adalah Leaders Shaklee yang kami cari.


Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida