24 Januari 2019

# Diabetes # Penyakit Kencing Manis

KENCING MANIS - Kaki Terpaksa Dipotong


DOKTOR KATA KAKI MAK TERPAKSA DIPOTONG

sebagai seorang anak, memang tak sanggup lihat kaki mak kena potong sebab penyakit kencing manis.

macamana mak nak bergerak lepas nie?
macamana mak nak buat ibadah haji lepas nie?
macamana mak nak urus diri lepas nie?

tengok mak nak jalan pun susah

terpaksa pakai kerusi roda..

susah sangat2.. mak cakap... (dalam hati rasa nak nangis je depan mak) Allah berilah aku kekuatan..

kenapa aku tak rawat masa awal-awal dulu..

kenapa aku sanggup abaikan keperluan ibu bapa aku (rasa bersalah sangat sangat)

aku tak nak mak lalui semua keperitan ini..

penyakit kencing manis telah buat luka di kaki mak lambat sembuh..

mak nak solat pun sakit-sakit badan..

badan mak nampak lemah sangat sangat..

aku nak mak senyum, sihat, ceria balik macam dulu dulu..

aku cuba cari cari penawar kencing manis.. dan aku jumpa vivix shaklee.. Allahu syukur sangat sangat.. aku beri mak makan vivix setiap hari..

dan alhamdulillah.. dengan berkat ikhtiar vivix, kaki mak sembuh dengan cepat.. syukur sangat sangat..

badan mak kembali bertenaga sihat..

muka mak pun nampak segar ceria happy..

Alhamdulillah syukur sangat sangat!

kaki mak tak jadi dipotong sebab luka mak makin pulih dan paras gula mak semakin stabil..

mujurlah aku jumpa vivix untuk mak..

mak ayah korang pun ada penyakit kencing manis?

jom beri mak ayah vivix shaklee sekarang!

SEGERA tekan link --> 19 Testimoni Kencing Manis

setiap penyakit pasti ada penawarnya

vivix sangat sangat membantu pesakit kencing manis.

vivix juga pulihkan sel badan supaya semakin cepat pulih.

Aida doakan semua pesakit kencing manis hidup lebih sihat.

Nak Vivix shaklee? meh dapatkannya dari Aida.

#penawarkencingmanispalingberkesan
#starvivix


Ingin dapatkan produk Vivix Shaklee?


Klik di bawah untuk terus whatsapp aida.



Minat Untuk Buat Pembelian Online Shaklee.


NAK MENJADI PENGEDAR SHAKLEE?



Berminat untuk menjadi pengedar shaklee dengan modal rendah, mampu menambah pendapatan dengan untung runcit + bonus tunai tiap-tiap bulan dan pelbagai lagi kelebihan ahli shaklee.
Jom sertai AuraRJH Family bersama saya. Dengan bimbingan tanpa putus. "Percaya Sebelum Berjaya, Cipta Peluang Niaga Jutawan, " InsyaAllah anda Leaders Shaklee yang hebat!

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida