10 Mac 2016

# Daftar Ahli Shaklee # Join Shaklee Now

Kenapa Shaklee Pilihan Aida??

Alhamdulillah dalam pengisian kali ini, sangat memberi kesan kepada Aida sebagai peniaga shaklee atas talian yang bukan semata-mata untuk mendapatkan keuntungan. Tapi ia meliputi keseluruhannya di dunia dan di akhirat.

Inilah sebabnya Aida tetap kuat dengan bisnes shaklee. Lagipun, dalam islam pun mengalakkan kita berniaga kerana 9/10 rezeki itu daripada hasil perniagaan.


Memang Aida akui dalam penjalanan yang singkat ini ada sukar dan ada mudah diuruskan tapi kita perlu ingat satu je. Segalanya hanya pinjaman dari pencipta dan rezeki ini bukan sekadar pada duit sahaja.

Allah memberi kepada mereka yang layak

Rezeki ini meliputi kehidupan kita sebagai contohnya kesihatan, ketenangan, kebahagiaan, kekayaan, kasih sayang rakan / keluarga, mudah segala urusan dan macam-macam lagi.

Pengenalan Aida dengan shaklee melalui rakan sekerja itu sudah ditetap sudah ditulis.

Ini bukan kebetulan kerana sebagai hambanya pasti ada hikmah di sebalik kejadian.

Alhamdulillah Aida bersyukur sangat kerana mengenali Shaklee pada Februari 2014 untuk makan sendiri dan serius bisnes online shaklee pada tahun 2015.

Jom Motivasi Diri dan Renungkan Kenapa Kita Mesti Berjaya dari Kak Ayu.


Semoga pengkongsian dari Kak Ayu dapat memberi inspirasi dan memahami apa erti kesempurnaan dalam hidup kita yang sebenar-benarnya..

Berminat untuk jana pendapatan dengan shaklee sekarang?

Kita tak mungkin dapat memegang hati seseorang, tapi kebaikan yang diberi walaupun sedikit dapat menyentuh hati mereka.

NAK MENJADI PENGEDAR SHAKLEE?


Berminat untuk menjadi pengedar shaklee dengan modal rendah, mampu menambah pendapatan dengan untung runcit + bonus tunai tiap-tiap bulan dan pelbagai lagi kelebihan ahli shaklee.
Jom sertai AuraRJH Family bersama saya. Dengan bimbingan tanpa putus. "Percaya Sebelum Berjaya, Cipta Peluang Niaga Jutawan, " InsyaAllah anda Leaders Shaklee yang hebat!

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida