17 Mac 2018

# Herbal Blend # Testimoni Herbal Blend

Hilangkan Bengkak & Gatal Akibat Gigitan Serangga

Gigitan serangga yang tidak dapat dikesan?! huhu.. Pada hari selasa (13hb Mac 2018) yang lepas, aida kena sengat serangga di betis (gambar betis, aida tak tunjuk la aurat) huhu.. aida sedar bila bangun pagi keesokan hari, sebab rasa gatal dan bengkak dalam diameter 2.5". 


Waktu balik tempat kerja semalam memang ada rasa kena gigit serangga tapi tak sangka sampai bengkak + gatal macam tu.. aida pun tunjuk dan cakap kat mak.. 

Aida : mak tengok nie bengkak tak tahu kenapa..huhu
Mak : sambil tengok mak cakap..macam kena sengat nie.
Aida : nak sapu minyak panas (minyak urut) tu xpe ke?
Mak : eh!? Jangan tak jadi.. sapu krim Herbal Blend mak, ada dalam bilik.
Aida : Ye kan..A'ar la lupa pula nasib baik mak ingatkan. sambil tu jalan masuk bilik dan capai herbal blend terus picit sapu tempat bengkak.


Maka nyaaaa.. hari-hari la gigih aida sapu krim Herbal Blend. Alhamdulillah hari nie dah tak bengkak..Cuma pagi tadi ada rasa gatal sikit dan aida tetap sapu lagi (16hb Mac 2018) Sekarang dah tak rasa pape dah..



Nasib baik krim Herbal Blend mak ayah aida ada kat rumah (Herbal Blend aida? baru je habis). Alhamdulillah dalam masa 4 hari, aida guna krim herbal blend sapu waktu pagi dan malam. Alhamdulillah dah hilang bengkak dan gatal di kawasan kena sengat dengan binatang apa etah, aida tak pasti sebab bangun pagi dah bengkak betis kita..huhu


Kirim herbal blend sangat membantu aida dan memang sentiasa kat rumah. Satu untuk mak dengan  ayah. Satu untuk aida dengan suami (baru je habis) jadi aida minta guna yang mak je dulu..nanti aida beli yang baru untuk mak ya..hihi..


Memang wajib ada dalam satu Herbal Blend satu rumah. Sebab kita tak tahu emergency kes yang berlaku kat rumah kita. Langkah pencegahan dapatkan Herbal Blend kita sekarang untuk kegunaan satu keluarga.


Kebaikan Herbal Blend yang lain ialah
  • bantu kecutkan jerawat
  • bantu atasi masalah kulit gatal
  • bantu hilangkan bengkak gigitan serangga
  • bantu halang gigitan nyamuk
  • bantu hilangkan tumit kasar
  • bantu hilangkan kulit melecur panas
  • bantu redakan ruam lampin
  • bantu hilangkan kulit kering 
  • boleh dijadikan losyen harian
  • boleh halang luka dari berdarah kuat
  • sangat berguna untuk ibu menyusu jika luka pada puting..huhu

Berminat untuk dapatkan Herbal Blend anda sekarang?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

>>> Selamat datang dan terima kasih sebab jadi pelawat setia blog Rahsia Jelita Hawa <<< Selamat Menjalani Ibadah Puasa (^_^)

Follow Us @aurarjh_byaida