13 Jun 2016

# bisnes dari rumah # bisnes modal rendah

3 Langkah Mudah Daftar Ahli Shaklee, Join Now!

Anda ingin daftar ahli shaklee dengan lebih cepat?
Tiada masa untuk berjumpa pengedar shaklee?
Tiada masa untuk ke branch shaklee?

Alhamdulillah, kini semua mudah melalui atas talian (online).
Mudahnya mendaftar ahli shaklee, hanya di hujung jari sahaja.

Bestnya dengan Shaklee!

Yang lagi best anda boleh dapatkan produk shaklee pada harga ahli iaitu diskaun sehingga 30% bergantung pada produk. Segalanya shaklee akan uruskan dari mula tempahan (order) dan penghantaran terus produk shaklee yang anda perlukan ke rumah anda.

Jadi apa tunggu lagi!
Join Now!


Langkah #1 : Daftar di website shaklee >>Klik Sini<<


Langkah #2 : Isi Borang Berikut

Langkah #3 : Selasai daftar. Sila whatsapp 01112909102 (Aida) segera, untuk membuat bayaran Yuran Shaklee dan Aktifkan Keahlian anda secepat mungkin.

Hanya di Shaklee!!!

Jom Saksikan Kemeriahan Team Shaklee di NC Shaklee 2016

Anda pengguna tetap produk Shaklee? 
Ingin mendapatkan harga ahli bagi setiap produk kegemaran anda?
Nak jadi agen sah shaklee untuk tambah income?

Bagaimana Cara Nak Daftar Ahli Shaklee?

Ok! cara untuk daftar ahli shaklee dan anda dapat beli produk shaklee pada harga ahli, anda perlu mendaftar sebagai ahli terlebih dahulu. Bagaimana untuk mendaftar sebagai ahli? Terdapat 2 pilihan untuk anda menjadi ahli Shaklee iaitu :-

Pilihan #1 Yuran Ahli Berbayar

Anda perlu membayar yuran keahlian sebanyak RM68.90 (starter kit boleh diambil sendiri di branch) dan anda boleh membuat pembelian dengan harga ahli sekaligus anda dapat penjimatan dari 15% hingga 30%. Bagi penghantaran starter kit shaklee melalui saya/ khidmat pos, anda cuma perlu membayar kos postage iaitu RM10.60 di Seluruh Malaysia. 


Pilihan #2 Yuran Ahli Percuma

Dengan membuat pembelian sekurang-kurangnya 200UV points/ Belian 2 botol Vivix Shaklee (anggaran samada RM800 dan ke atas pada harga ahli) dan anda akan mendapatkan keahlian secara PERCUMA. Berpeluang dapat Bonus Tunai 5% (anggaran tunai RM30+) yang akan dimasukkan dalam akaun anda pada bulan hadapan. Serius berminat? Whatsapp saya di 01112909102 dan saya akan cadangkan kos seminima mungkin untuk anda.

atau

Anda juga boleh hubungi saya melalui whatsapp ke 01112909102


Anda cuma perlu berikan Maklumat di bawah selengkapnya dan membuat pembayaran yuran ahli shaklee (Pilihan 1 atau Pilihan 2) dan saya akan daftarkan anda sebagai ahli shaklee.
  • Nama Penuh Ahli & pasangan
  • Nombor Kad Pengenalan Ahli & pasangan
  • Alamat tetap & semasa
  • Emel 
  • No Telefon
  • Nama Bank & Nombor Akaun 
*segala maklumat hanya digunakan untuk tujuan pendaftaran keahlian shaklee sahaja.


Setiap pendaftaran ahli shaklee baru memerlukan SID (yang telah mendaftar sebagai ahli shaklee) sebagai penaja anda.

Setelah membuat pendaftaran, no keahlian (ID) perlu diaktifkan oleh saya terlebih dahulu sebelum anda boleh mula membuat pembelian. Untuk makluman, pendaftaran ahli boleh dibuat secara online sahaja. Jadi pendaftaran ahli shaklee baru tidak mengambil masa yang lama. 



Perlu ke maintain points atau pembelian minima setiap bulan?
Tak perlu buat pembelian setiap bulan atau maintain points setiap bulan jika untuk makan sendiri. Anda hanya perlu maintain points tertentu jika anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee. Walaubagaimanapun, setiap pembelian anda akan diberikan points yang ditukarkan kepada cash setiap bulan dan terus masuk ke akaun anda.

Cara-cara pembelian barang?
Setelah mendapat ID, anda boleh membuat pembelian secara online atau pergi sendiri ke branch shaklee yang berdekatan dengan anda. Jika membuat pembelian secara online, barangan biasanya akan sampai antara 2-3 hari bekerja bergantung kepada kawasan anda.

Jika ingin menjana pendapatan?
Jika anda berminat untuk menjana pendapatan, anda boleh memulakan bisnes Shaklee anda sendiri dibawah bimbingan team Aurarjh. Banyak tips dan perkongsian yang akan dikongsikan bersama untuk anda membina empayar anda sendiri. Tiada pembelian minima atau kos yang beribu untuk permulaan kepada bisnes anda. Anda boleh memulakan bisnes mengikut kemampuan anda. Yang penting adalah ilmu.

‘dimana ada kemahuan disitu ada jalan’
Anda mula buat, Anda akan dapat hasilnya.

Sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli, boleh hubungi saya :-

Saya nak harga diskaun produk shaklee dari 15% hingga 30%

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida