5 Jun 2016

# Chicken Pox # ESP

Parut Degil Chicken Pox Pulih Dengan Shaklee

Anda pernah alami chicken pox? Satu badan penuh dengan parut seperti ZAMRI ROSLI? Parutnya memang sukar untuk dihilangkan tambahan pulak pada usia 40an. Kalau masa kanak-kanak dulu, ibu bapa kita mesti bagi makan ubat hospital je dan amalkan pelbagai petua tradisi tapi parut di badan tetap ada. Tapi mujur la Pensyarah Zamri dapatkan produk 100% selamat, berkesan dan semulajadi iaitu produk moden yang dikenali ramai dan sangat terkenal di seluruh dunia. Siapa tak kenal SHAKLEE kan? hehe..

Zamri Rosli merupakan seorang Pensyarah di salah sebuah universiti tempatan di Bintulu, Sarawak yang menggunakan produk Shaklee ketika dijangkiti virus chicken pox pada 12 Oktober 2015. 


Mula Dijangkiti Virus Chicken Pox

Selepas 3 hari virus mula mengganas dan menjadi amat serius. Bayangkan seluruh badan dan muka mengelembung kesan virus cacar diusia 43 tahun. Doktor juga telah mengatakan bahawa cacar pada usia ini memang akan menjadi sangat teruk berbanding kesan cacar pada usia kanak-kanak.

Doktor bagi antibiotik yang paling power untuk membunuh virus dan bagi mengekang ianya dari mengganas. Chicken pox ni kalau kena di usia dewasa memang boleh mencapai tahap yang paling teruk.


Hanya Berada Di Rumah Sahaja

Isteri ajak ke hospital melihatkan keadaan zamri yang terbaring tidak bermaya, tetapi zamri tidak mahu. Tiada ubat untuk cacar, hanya bergantung kepada painkiller dan antibiotik yang diberi oleh doktor sahaja. Bayangkan kesakitan apabila gelembung-gelembung cacar ni mulai pecah, pedih yang amat. Nak ambil air sembahyang dan ke tandas, Allah saja yang tahu pedihnya.. boleh nangis ooo.. Orang kata kesan parut cacar seperti yang dialami zamri akan mengambil masa hampir setahun lamanya sebelum ianya hilang.

Mula Amalkan Suplemen Shaklee

Isteri Zamri memberi satu sachet Nutriferon dan sebiji Garlic Complex untuk tingkatkan antibodi. Setiap hari “dipaksa” makan dan minum air sebanyak mungkin agar cepat sembuh. Klik Sini

Hampir 2 minggu menahan kesakitan seluruh anggota badan dan muka akibat kesan cacar yang pecah dan alhamdulillah masalah kepedihan semakin berkurangan, kesan cacar cepat kering dan waktu malam boleh tidur lena. Cacar ni bukan saja badan dan muka, tapi sampai tekak pedih tak terkira..nak makan pun tak de selera. Tiga hari bertahan dengan air je.

Tapi untuk penambah tenaga, ESP Shaklee adalah pilihan yang paling tepat untuk zamri. Yang magiknya ESP buat zamri rasa kenyang dan lebih bertenaga. Sebelum nie, zamri tak pernah sentuh pun ESP ni, tengok isterinya saja duk kocok-kocok dan minum. 

Sedar tak sedar setelah hampir seminggu selepas gelembung-gelembung bisa pecah, konsisten dengan mengambil ESP, Zinc Complex dan juga vitamin C secara megadose, kesan cacar pada muka dan badan zamri telah mengering dengan kadar penyembuhan yang cepat.. Zamri rasa happy sangat tak tahu nak cakap.. Zamri masuk kerja minggu ketiga selepas kena cacar, berkurung dalam pejabat je, tak nak jumpa orang, malu.
Pada minggu ke-4 ada gak kawan-kawan yang tanya.. "uihhh cepat kering cacar you boss" apa produk you guna tapi saya senyum je malas nak cerita.. Klik Sini


Set Kulit Shaklee Mula Diamalkan Oleh Zamri

Untuk mempercepatkan proses pemulihan kesan parut pada wajah, zamri ambil ESP, VITA C dan VITA E Complex. Ia membantu pulihkan kesan parut cacar dengan lebih cepat. Klik Sini
Saya ikut je saranan isteri untuk mengambil ESP, VITA C dan VITA E secara megadose, walaupun agak kurang yakin pada mulanya, pada usia saya ni mana mungkin kulit boleh pulih semula.. ahhh mustahilah fikir saya.. tapi dah sebab isteri yang suruh makan.. ambik je la..


Parut Semakin Pulih Selepas Sebulan Penggunaan Suplemen Shaklee

Parut zamri semakin pudar dan hampir pulih sepenuhnya. (kalau ku tahu cepat kesan ambik ESP, VITA C & VITA E ni baik aku ambik tanpa miss satu hari pun.. hehe).
Alhamdulillah.. berkat kesabaran dan kepercayaan terhadap vitamin-vitamin ni semua, akhirnya parut chicken pox yang penuh di muka dan seluruh badan semakin pulih sepenuhnya.. Terima Kasih SHAKLEE kerana mengembalikan keyakinan hidupku.


Terus JATUH CINTA dengan Shaklee

Kalau parut chicken pox yang banyak dan degil boleh hilang dengan vitamin Shaklee. Inikan pulak parut jerawat biasa apala sangat kan. Jika awak ada banyak parut jerawat wajib cuba vitamin Shaklee ni. Tak cuba tak tau.. dah cuba jatuh cinta beb!
Oh ya, isteri saya cakap nanti nak saya cuba VIVIX pulak, nak bagi kulit wajah saya jadi lagi licin gebu halus mulus flawless awet muda katanya.. tak sabar nak cuba VIVIX sebab Vivix ni kata isteri saya produk no 1  Shaklee, kualiti terbaik setanding harganya.

Jika anda atau rakan anda atau ahli keluarga anda alami masalah sama seperti encik zamri. Cubalah dapatkan segera Set Chicken Pox Shaklee. Utk order dan konsultasi produk boleh terus whatsapp aida di 01112909102. Jom buat pesanan sekarang.


Ingin dapatkan produk Shaklee?


Klik di bawah untuk terus whatsapp aida.



Minat Untuk Buat Pembelian Online.


NAK MENJADI PENGEDAR SHAKLEE?

Berminat untuk menjadi pengedar shaklee dengan modal rendah, mampu menambah pendapatan dengan untung runcit + bonus tunai setiap bulan dan pelbagai lagi kelebihan ahli shaklee.

Jom sertai AuraRJH Family bersama saya. Dengan bimbingan tanpa putus. "Percaya Sebelum Berjaya, Cari Peluang, Usah Beralasan" InsyaAllah anda adalah Leaders Shaklee yang kami cari.


Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida