7 Jun 2016

# Chewable Vita C Plus # Meal Shakes

Vitamin Shaklee Tingkatkan Kesihatan & Prestasi Akademik Anak-Anak

Setiap ibu bapa pasti inginkan yang terbaik untuk anak-anak mereka. Jikalau anak ada masalah kesihatan, ibu bapa lah yang paling risau apabila terpaksa berjauhan. Oleh itu, pengambilan permakanan yang berkhasiat amatlah penting untuk memastikan tumbesaran mereka tidak terganggu serta dapat belajar dan ceria lagi sihat bersama rakan-rakan dan keluarga. Seperti ZAINAH MUKHTAR salah seorang ibu yang berkongsi kisah hidup beliau untuk memberikan yang terbaik untuk anak beliau.

Nak Order Set Anak Sihat & Pintar Shaklee??

Kerisauan Zainah

Zainah mempunyai 2 orang anak yang tinggal di asrama. Seorang tingkatan 1 dan seorang lagi tingkatan 3 dan bakal menduduki peperiksaan PT3 tak lama lagi. Zainah selalu risau akan kesihatan dan makan minum mereka ketika di asrama.  

Zainah risau jika mereka terpengaruh dengan kawan-kawan untuk makan mi segera dan makanan yang kurang berkhasiat. Maklum sahaja kat asrama makan nasi sekali sehari sahaja. Malam-malam lapar, mula mencari makanan segera. Serius itulah kerisauan beliau setiap kali nak hantar mereka balik asrama selepas cuti.

Makanan di asrama juga tak tahu akan tahap kebersihannya. Berdoa sahaja agar ia tidak memudaratkan anak-anak yang makan. Takut bila dengar banyak cerita keracunan makanan di asrama. Zainah ambil inisiatif untuk memberi anak-anak extra perlindungan dengan memberi mereka suplemen yang di jamin SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI iaitu vitamin jenama SHAKLEE.


Bekalkan Suplemen Shaklee Untuk Anak 

Zainah bekalkan MEALSHAKE, OMEGAGUARD dan CHEWABLE VITA C PLUS untuk anak sulung sejak hari pertama masuk asrama. Anak sulungnya sangat mengemari OmegaGuard Shaklee kalau habis mesti dia telefon tanya bila nak hantar yang baru. Anda nak order sekarang? Klik Sini
Sabar je la, Omega Guard tu mahal kakak…hihiii. Tapi demimu anak ibu sanggup berhabis untuk kesihatan dan keperluanmu. Anak sulung saya, Asyha sangat sukakan suplemen Shaklee ni, daripada tak pandai nak menelan yang jenis kapsul tu, pernah tersembur masa mula-mula belajar telan Omega Guard, sekarang dah pandai demand nak try yang lain pulak…hahaa. 
Alhamdulillah, sejak mengamalkan vitamin Shaklee ni, Aysha memang jarang demam ketika di asrama. Selama hampir 3 tahun di asrama, baru sekali dia kena demam dan sekali kena chicken pox sebab berjangkit dengan adik dia ketika balik cuti. Syukur juga ketika dia demam, demam dia tak lama. Saya siap pesan supaya amik Vita C Chew lebih sikit untuk cepat baik.

OmegaGuard & Mealshakes Paling Best

Kalau sakit demam atau batuk dan selsema di asrama memang cepat berjangkit. Jadi Zainah berusaha untuk melindungi dan meningkatkan imun anak dengan suplemen Shaklee. Omega Guard dan Mealshakes paling best kerana 2 suplemen ini memberikan tenaga berpenjangan kepada anak beliau setiap hari.

Walaupun bangun pagi seawal jam 4.30 pagi dan tidur selewat jam 11 malam pun masih boleh fokus untuk belajar. Alhamdulillah keputusan peperiksaan anak pun agak baik, dalam ranking 10 teratas dalam tingkatan setiap kali peperiksaan. Sehingga sekarang anaknya masih konsisten amalkan vitamin Omega Guard, Mealshakes dan Vita C Chew.

Oleh itu, semua ibu bapa diluar sana yang masih tercari-cari suplemen untuk anak-anak? Suplemen apa yang terbaik? Aida sarankan cubalah suplemen yang bermutu lagi berkualiti untuk kesihatan dan kecergasan minda anak-anak iaitu MEALSHAKE, OMEGA GUARD dan CHEWABLE VITA C PLUS.

KLIK SINI UNTUK BELI SET ANAK SIHAT & PINTAR SEKARANG


Ingin dapatkan produk Shaklee?


Klik di bawah untuk terus whatsapp aida.



Minat Untuk Buat Pembelian Online.


NAK MENJADI PENGEDAR SHAKLEE?

Berminat untuk menjadi pengedar shaklee dengan modal rendah, mampu menambah pendapatan dengan untung runcit + bonus tunai setiap bulan dan pelbagai lagi kelebihan ahli shaklee.

Jom sertai AuraRJH Family bersama saya. Dengan bimbingan tanpa putus. "Percaya Sebelum Berjaya, Cari Peluang, Usah Beralasan" InsyaAllah anda adalah Leaders Shaklee yang kami cari.


2 ulasan:

Unknown berkata...

Wahhh, memang mealshakes tu semua orang cakap pasal dia. femes lah! :D

Aida berkata...

ye la cik lisa.. satu family boleh ambil mealshakes kan dari pelajar, ibu hamil, orang berpuasa, warga tua, orang sibuk bekerja dll.. pendek kata semua la kan.. rasa dia pun best!!! dan tahan lama.. jimat kan? hihi

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida