16 September 2016

# Kanser Payudara # Nutriferon

Cara Mengatasi Kanser Payudara Secara Semulajadi

Kanser Payudara sangat ditakuti kaum hawa. ia menyerang tanpa mengira usia dan di sini saya sertakan kisah kanser payudara barbara yang telah berjaya dikawal dengan suplemen shaklee sahaja.
.

Kisah Kanser Payudara Barbara

Barbara disahkan Kanser Payudara pada oktober 2006. 
Barbara sudah buat rawatan 2 lumpectomies, kemo, herceptin dan partial hysterectomy. Selepas kemo, beliau ambil suplemen shaklee iaitu nutriferon, vitalea, ostematrix dan vita-c (beliau ambil selama 6 bulan) sebelum check up terakhir, beliau ambil vivix. Semasa check up, Physician beritahu beliau keputusan darah sangat bagus.

Jadi Barbara tanya ada tak rawatan kanser yang beliau boleh buat? Doktor bagitahu buat masa nie tiada, tapi doktor sedang buat satu kajian yang dipercayai mampu merawat kanser payudara dan mengelakkan ianya berulang, khas untuk penyakit kanser prostat dan kanser panyudara. 

Doktor tersebut memperuntukkan geran 1 juta dolar untuk buat kajian Resveratrol. Jadi apabila barbara pun bagitahu memang beliau ambil resveratrol dari vivix, doktor tu sangat terkejut sebab Barbara la orang pertama yang berjaya bagi bukti keberkesanan resveratrol ni dalam kajian doktor itu.
Jika anda atau keluarga alami masalah yang sama? 
Dapatkan suplemen shaklee secepat mungkin. 

Jangan biarkan SAKIT terlalu lama..
Hargailah diri anda..

Untuk pesanan & konsultasi produk?
Whatsapp aida ke 01112909102

Saya nak harga diskaun shaklee sehingga 25%

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida