15 Julai 2017

# B-Complex # Omega Guard

Bell Palsy Semakin Sihat Selepas Amalkan Vivix

BELLPALSY - Tau x cmne? pasti korang pun tertanya2 kan.. Jom baca Kisah BellPalsy Faiza ini :



alhamdullilah pada 2 oct 2015, Saya bangun sebelah muka da jatuh, tak boleh senyum, Mata tak boleh tutup, Air mata mengalir macam menangis.. Sakit.. Rasa tegang je

Doktor sahkan saya diserang bellpalsy.. ia Bukan STROKE.. tapi kelemahan sebelah otot muka.. Saya di steroid.

Punca UNKNOWN
Tapi maybe sebab saya menyusukan dan baru lepas bersalin

Saya tidak mengambil sebarang steroid lagi selepas tu..

Consume

  • SPECIAL DOSE vivix
  • Omega guard
  •  Bcomplex 
  • Vitamin E dgn extreme


Saya juga menjalani fisioterapi.. Alhamdullilah selepas 90hari.. Saya diberi kesempatan SENYUM kembali. Share la.. Saya izinkan.. Kalau ade ahli keluarga / sahabat handai yg mengalami berikan support

Ia bukan mudah seperti dijangka
Saya dan sahabat bellpalsy sahaja yg tahu apa yg kami rasa..
Actually its more to self confidence / esteem
Tapi serius is MANIS untuk diingati

Dalam calender kehidupan
Hadiah dari Allah.. Harap ia menghapus dosa2...

Sharing dr FB: Faiza Suhada

Jika anda atau ahli keluarga ada masalah sama? dapatkan 4 suplemen yang boleh membantu kawal masalah Bell Palsy anda. Jom dapatkan sekarang.



Ingin dapatkan produk Shaklee?


Klik di bawah untuk terus whatsapp aida.



Minat Untuk Buat Pembelian Online.


NAK MENJADI PENGEDAR SHAKLEE?

Berminat untuk menjadi pengedar shaklee dengan modal rendah, mampu menambah pendapatan dengan untung runcit + bonus tunai setiap bulan dan pelbagai lagi kelebihan ahli shaklee.

Jom sertai AuraRJH Family bersama saya. Dengan bimbingan tanpa putus. "Percaya Sebelum Berjaya, Cari Peluang, Usah Beralasan" InsyaAllah anda adalah Leaders Shaklee yang kami cari.


Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida