22 Mac 2017

# Daftar Ahli Shaklee # Teknik Pemasaran

Empat (4) Teknik Pemasaran Yang Berkesan

Assalammualaikum semua.. Hai jumpa lagi di hari yang cukup indah lagi ceria nie, aida pasti anda mahu kan teknik pemasaran yang berkesan untuk pasarkan produk anda kan. Aida nak kongsi Empat (4) Teknik Pemasaran kepada semua.


Empat (4) Teknik Pemasaran Yang Berkesan

1# Kongsikan Pengalaman Dengan Produk

Dari pengalaman yang anda rasai pasti ada pelanggan diluar sana juga rasai perasaan yang sama disitu anda boleh memberi tarikan positif untuk pelanggan percaya membeli dengan anda.

2# Kongsikan Testimoni Pelanggan Yang Berjaya

Sebelum mengambil apa-apa testimoni pelanggan wajib minta kebenaran individu terlebih dahulu. ini bertujuan menjaga keselesaan pelanggan dengan apa yang akan kita kongsikan kepada orang lain. barulah berkat hasil jualan kita kan. Anda disarankan untuk kongsikan testimoni di facebook, instgram, dan pelbagai media sosial yang sedang anda guna sekurang-kurang 5 kali, jika lebih lagi bagus! ^_^






3# Sediakan Kad Perniagaan Anda

Kad Perniagaan sangat penting untuk perkenalkan diri anda kepada pelanggan secara offline. Jikalau anda sedang menunggu no.giliran di klinik atau bertemu rakan lama di majlis perkhawinan ke.. anda boleh terus bagi kad perniagaan anda. ini memudahkan pelanggan menyimpan no.telefon anda sekaligus menghubungi anda untuk buat belian.



4# Sediakan Blog Perniagaan

Blog adalah tapak paling tepat untuk sebarkan maklumat secara tidak langsung kerana ada jugak pelanggan yang lebih suka mencari maklumat penting yang mereka nak sebelum membuat belian. anda boleh guna blogger dan beberapa media lain yang memberi kemudahan kepada anda.


Alhamdulillah cukup sudah 4 teknik pemasaran yang berkesan. Semoga sedikit ilmu pemasaran memberi manfaat kepada semua dalam meningkatkan lagi jualan anda. Jika ia bermanfaat, saya beri kebenaran untuk kongsi entry ini kepada orang ramai yang memerlukannya.

Terima kasih (^_^)

Love,

Pengedar Aktif Shaklee Malaysia
Whatsapp/telegram : 01112909102
Email : edaana696@gmail.com

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida