29 Mac 2017

# Daftar Ahli Shaklee # Impian hari tua

Impian Hari Tua CikDa dan Family

Sedar tak sedar..usia kita semakin meningkat dan terus berjalan tanpa tunggu kita duk temenung di bucu tangga! Agak2 apa impian awak masa usia 50'an nanti.. nak kerja keras lagi ke? ke nak rilek2 je kat rumah layan anak2 cucu, boleh travel sana sini..
dan dekatkan diri dgn maha pencipta... atau awak pilih yg...huhuhu..jgn biarkan diri kita terus penat sampai tua.. ok!

Impian aida mahu capai rank tertinggi shaklee tak kesal la org kata aida koya pun..hahaha.. yg penting aida nak family aida terjamin.. sebab ekonomi skrg tak macam zaman 70'an yg dapat beli tanah, kereta, rumah dan mcm2 lagi semua benda murah masa tuu.. dan ia tak berlaku zaman sekarang ok!

sebab apa aida cakap gini? masa tu mgkin gst dah naik berpuluh % nak makan pun susah.. kerja sampai tua tak tenang.. huhu.. sepatutnya masa tu kita dah tinggalkan dunia pekerjaan hanya tumpu kepada ibadah dan anak cucu shj.. dan bebas utk dapat income yg tiada had nie (hanya di shaklee)

aida tak nak menyesal kemudian hari dan shaklee tapak yang paling kukuh utk aida dan family sehingga ke generasi anak cucu ke hadapan nanti.. insyaAllah.. aamiin..

alhamdulillah hari ini, pelawat blog rahsiajelitahawa.blogspot.my pun dah meningkat 13,000 walaupun aida masih baru lagi dalam dunia blogger.. alhamdulillah.. segala yg berlaku kini buat aida sedar dari sekarang..

jom bertindak sekarang ok! minta allah jauhkan kita dan ahli keluarga kita dari isu dalam keratan akhbar ini klik sini. Terdapat 100,000 orang warga emas yg terbiar dan dipinggirkan. ini adalah laporan tahun 2009.

Jaga mak ayah kita molek2 deh :) nak join shaklee dgn aida? boleh terus wassap aida di ➡ klik sini

Salam sayang

Pengedar Aktif Shaklee Kelantan
Shaklee ID : 1112858
Whatsapp : 01112909102
Facebook : Aida Alisha
FB Page : Rahsia Jelita Hawa
My IG : aurarjh_byaida
Email : edaana696@gmail.com

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida