22 Mac 2017

# ESP # Omega Guard

Sakit Lutut Sudah Hilang? Jom cuba tip ini..

Memang sangat perit apabila lutut mula rasa sakit sehinggakan nak bergerak ke sana sini pun susah. Jadi hari ini aida nak kongsi sedikit tip untuk mencegah sakit lutut yang berpanjangan. Jikalau ibu bapa anda mengalami sakit lutut, cubalah kaedah ni untuk mencegah kesakitan lutut dalam tempoh yang lama.
  • Berhati hati dalam melakukan apa sahaja aktiviti fizikal seperti mengemas rumah, mengangkat barang dan sebagainya
  • Memakai alat alat pelindung keselamatan semasa melakukan aktiviti lasak seperti knee guard untuk berbasikal, bermain hoki atau bermain bola.
  • Memakai pakaian yangs sesuai dengan aktiviti yang hendak dilakukan bagi mencegah kecederaan lutut sekiranya terjatuh
  • Memakai pelindung belakang atau back support jika terpaksa mengangkat barang barang berat.
  • Memakai kasut yang sesuai dengan aktiviti yang dijalankan seperti kasut untuk bermain bola berbeza dengan kasut untuk berjoging. Perbezaan kasut ini direka khas bagi mencegah dan mengurangkan risiko kecederaan lutut.


Anak mana la tak sayangkan mak ayah kan.. pelbagai petua dicuba, dalam shaklee ada anak yang ikhtiar Vivix Shaklee dan diperakui beliau vivix adalah pilihan tepat beliau kepada ibu bapanya.. alhamdulillah apabila mak beliau amalkan Vivix untuk masalah sakit lutut.. Alhamdulillah ternyata Vivix memberi sinar harapan dan kegembiran kepada Mak. Apabila Mak kata
"Badan ringan, nak solat pun xde masalah sebelum nie nak solat lutut sakit. Berat badan pun turun, suka!!! jadi nak repeat lagi (baru habis sebotol) Alhamdulillah sekarang dah ok sangat" 
Tengok! inilah yang buat aida rasa teruja sangat bila ada cust dapat khasiat vivix yang memberi kesihatan lebih baik dari sebelumnya.

Sakit lutut nie tidak mengira usia. Orang muda atau tua semua sama. Ia bergantung kepada aktiviti harian kita jika mereka suka bersukan, kerja berat seharian dan berat badan berlebihan. Risiko untuk alami sakit lutut agak tinggi. Semoleknya, anda disarankan mengambil makanan yang seimbang tapi nutrisi dalam makanan masih belum mencukupi. Oleh itu, suplemen Vivix Shaklee adalah pilihan terbaik untuk diambil seisi keluarga.

Untuk dapatkan set lengkap sakit lutut shaklee. Anda boleh tambah 3 suplemen cadangan ini iaitu :
  • ESP : Kaya dengan protein dalam mebantu penyerapan kalsium dan kekuatan tisu penghubung sendi.
  • Omega Guard : Mengawal sakit dan inflamasi serta menangani ekkauan sendi.
  • Ostematrix : Mengekalkan kesihatan tulang, otot dan ligamen. Tulang tulang yang sihat mampu menyokonng tubuh menggerakkan otot dengan cergas.

Nak hadiahkan VIVIX utk Mak Ayah anda? Nak hadiahkan untuk isteri atau suami? atau siapa sahaja yang ada masalah yang sama, boleh terus whatsapp aida deh!

Sakit lutut hilang, Berat badan pun turun
Alhamdulillah.. Best kan?
Info lanjut? Cari aida ok! Semoga manfaat kepada kita semua..

Pengedar Aktif Shaklee Malaysia
Shaklee ID : 1112858
Whatsapp : 01112909102
Email : edaana696@gmail.com

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida