19 September 2017

# testimoni vivix # Vivix

Bahaya Radikal Bebas? Bagaimana Cara Menghalangnya?


Kot yaaa.. baru berkesempatan untuk menulis blog.  maaf sangat banyak perkara perlu aida selesaikan sampai terskip update blog..huhu.. tapi jangan risau hari nie aida ada satu story nak kongsi iaitu mengenai radikal bebas..

Perasan atau tak! Kita sering dengar radikal bebas nie bahaya dan boleh menyebabkan penyakit kronik, jantung, kanser, kolestrol tinggi dan macam2 penyakit kulit biasa atau kronik..

Semua nie disebabkan oleh radikal bebas yang berlaku secara tidak langsung dari persekitaran, bahan-bahan kimia, permakanan yang tidak seimbang, permakaian kosmetik, asap rokok, makanan segera dll... Yang merosakkan sel2 badan sehingga ke DNA...

Jika dibiarkan terlalu lama sel-sel kita akan 'berkarat' cuba bayang besi yang tak disalut apa-apa pusat perlindungan seperti cat.. pasti besi itu mereput dengan cepat.. kita nak ke jadi cam tu?  Ini berlaku disebabkan oleh tindakan oxidative stress..


Bagaimana Cara Untuk Menghalang Radikal Bebas Dalam Tubuh?

Kita boleh kawal dengan cara jaga pemakanan, kawal diri dari stress minda.. tapi itu belum cukup sebab tubuh memerlukan antioksidan yang tinggi bagi membantu neutralkan radikal bebas sekaligus menjaga sel-sel badan kita dari terkena pelbagai penyakit berbahaya.

Dan inilah satu-satu suplemen yang sangat membantu iaitu Vivix yang mengandungi 4 bahan utama yang kaya dengan antioksidan tinggi, salah satu bahan utama vivix adalah purple carrot yang boleh meneuralkan radikal bebas ini dari tindak balas bahan kimia yang berlaku di luar badan dan di dalam badan.

Alhamdulillah inilah yang membuatkan pengamal vivix tak putus2 ambil vivix sebab mereka tahu vivix banyak membantu kesihatan badan secara menyeluruh  yang paling best awet muda, badan segar bertenaga, mencantikkan kulit dan paling penting ibu bapa senang beribadah, sakit-sakt lutut sendi pun dah tiada.. berat badan pun ideal je sokmo..hihi.. koho lama koho cun melecun


Berminat untuk dapatkan Vivix Shaklee sekarang?

Bacaan Lanjut: Apa Kebaikan Vivix Shaklee? Jom Bongkar...


Cik abang sado kita nie nak berhenti merokok. Dah jumpa doktor tapi masih tak berhasil. Pakai macam-macam produk pun tiada kesan. Nikmati merokok sudah menjadi tawar apabila....

Jom ikuti perkongsian abang sado kita nie untuk tahu CARA HILANGKAN KETAGIHAN ROKOK beliau. 

Jom tonton dan dapatkan suplemen yang beliau amalkan sekarang.
Berhenti Merokok Dengan Cepat untuk Selama-Lamanya from iReach HD on Vimeo.


Love,

Pengedar Aktif Shaklee Malaysia
Whatsapp: AIDA 01112909102
Email : edaana696@gmail.com

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida