23 Disember 2016

# Daftar Ahli Shaklee # Join Shaklee Now

Aktiviti Hujung Minggu Aida Hari Ini

Oppss!! si grey pun nak tolong aida kemas rumah

Di hari Jumaat yang indah nie.. inilah kebiasaan aktivitiku..hihi
Walaupun cuti.. tapi tetap tak cuti.. kenapa?
banyak kerja rumah kena selesaikan..
  • basuh kain
  • jemur kain
  • lipat kain

ini baru bab kain... nasib baik encik suami baik hati.. sentiasa tolong si isteri nie..hihi.. tu tak masuk bab kemaskini data pelanggan shaklee lagi.. senarai order suplemen dan mcm2 lagi

kata je biasa-biasa.. tapi...huhu.. letih.. tapi... suka!!!
Alhamdulillah rezeki berSHAKLEE

Cuti itu.. nanti2 laaa.. lepas dah capai target nanti..
insyaAllah boleh rest la sikit kan..

Eh! ada yang nak join bisnes shaklee?
Meh halo-halo aida deh!


Bagaimana Nak Daftar Keahlian Shaklee Bersama Saya? (Aida ID: 1112858)

Ada 2 cara nak daftar ahli, dengan yuran RM69 atau secara PERCUMA.
  1. Anda boleh daftar dengan RM69 sahaja tanpa apa-apa pembelian. 
  2. Anda boleh kumpul order rakan-rakan dan keluarga yang nak beli produk Shaklee sehingga 200UV dan seterusnya mendapat keahlian PERCUMA. Tak perlu dah bayar RM69. Sangat berbaloi-baloi. 
Nak Daftar Ahli Shaklee Sekarang? Klik Sini


Apa kelebihan daftar dengan saya?
  1. Sebab saya akan bantu anda untuk capai Bonus 3-4-5 Angka dengan Shaklee tanpa keluar rumah.
  2. Sebab saya ada cara bagaimana boleh berjaya tanpa tayang Barang-barang Mewah untuk kejayaan dalam bisnes.
  3. Saya ada Group untuk coaching paling Terbaik yang di ajar dari A hingga Z kepada anda bukan sahaja kenal kekayaan melalui banyak duit semata-mata tetapi kepuasan membantu orang lain merasa kekayaan kita sekali selari di dunia dan di akhirat.

Anda sukakan pada CABARAN BERBISNES, RAJIN BELAJAR, HATI CEKAL ?
Anda memang ada harapan jana income RIBU-RIBU dengan kami. 
Saya boleh bantu anda!

Love,
Pengedar Aktif Shaklee Malaysia
Whatsapp: 01112909102

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida