26 Disember 2016

# ESP # Set Kecantikan Shaklee

Shaklee Effect : Sebelum & Selepas kenal Shaklee..

BEZA TAK? or BEZA SANGAT TUUU?
inilah aida yang dulu2 sebelum dan selepas kenal sahaklee..

Gambar 2010 (sem 1 di politeknik)

Aida alami masalah berat badan berlebihan, kulit kusam, gelap, jerawat pasir yang sgt menyusahkan, sering selsema batuk, demam.. aida rasa rendah diri sangat..berat aida? 53kg dgn ketinggian 145cm.. agak GEMUK masa tu.. dan utk dptkan berat ideal.. ia bukan mudah..tanpa apa2 suplemen..
.
Hampir 2 tahun lebih jugak aida ambil masa utk capai berat 43kg siapa yang duk sama2 masa belajar dulu memang tahu keadaan aida waktu tu..
.
dan ini semua sebelum aida kenal shaklee.. diet sendiri la katakan... nak tahu rahsia.. jgn malu tnye pakar (haha..over) tapi antibodi tubuh aida sangat lemah.. mmg harapkan ubat Klinik yang doktor kasi aje kalau sakit.

Gambar 2016 (masa majlis bertandang adik ipar)

Alhamdulillah selepas 2 tahun kenal shaklee.. banyak perubahan aida dapat.. walaupun aida capai berat ideal.. tapi masalah kulit, sering demam selsema, batuk, tetap tidak selesai.. huhu... 

sehingga lah aida temui shaklee.. dengan suplemen pertama aida.. iaitu (vitamin c & esp) dua2 nie la yg buat aida jatuh cinta pandang pertama dgn shaklee.. memang rasa teruja sgt.. happy sgt2.. 

Gabungan Vita C & ESP memang Super sgt! kerana ia membantu tingkatkan antibodi badan aida secara semulajadi, melicinkan kulit dan yang paling best kulit lebih cerah bukan di muka aje tau.. keseluruhan badan tau.. siapa belum cuba rugi sgt2.. klu nak cuba? cari aida deh! hihi
syukur alhamdulillah.. Allah temukan aida dgn suplemen yang terbukti berkesan, tahan lama, semulajadi, lagi selamat utk kita semua.. inilah yang aida rasai sendiri.. 

walaupun kita rasa kita sihat, tapi hakikatnya tubuh kita kurang nutrisi..huhu.. jadi jika korang sayangkan diri sendiri.. jangan terlalu berkira sgt untuk melaburkan wang demi kesihatan diri..

jika kita sihat
kita boleh beribadah dgn sempurna..
kita boleh bekerja lebih kuat..
kita boleh buat lebih amal jariah..

ingat tuan puan SIHAT itu ANUGERAH ALLAH yang TERMAHAL untuk diperolehi.. JAGA BAIK-BAIK ye..

Love,
01112909102
*Pengedar shaklee aktif kelantan
*Mentor shaklee aurarjh

Jom beli ESP & VITA C korang cepat!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

> Assalammualaikum wbt
> Sila tinggalkan komen anda di bawah (^_^)
> Komen satu pun jadilah..hihi

Follow Me

Follow Us @aurarjh_byaida