6 Disember 2016

# Alfalfa Complex # B-Complex

Rahim Jatuh? apa yang boleh kita buat...

Jangan ambil remeh/tidak ambil peduli isu Rahim Jatuh ini
Rahim wanita adalah aset yang amat berharga dan penting untuk semua wanita terutama mereka yang sudah lama menantikan cahaya mata kedua ketiga keempat sebagai penyeri cinta hati seisi keluarga.

Baiklah kali ini, Aida nak kongsi Set Menaikkan Rahim dari Shaklee. Set ini sesuai untuk semua wanita, termasuklah ibu mengandung dan ibu menyusukan anak untuk memekatkan susu dan banyakkan air susu ibu.

Apakah Produk Shaklee Untuk Atasi Masalah Rahim Jatuh?

ESP Shaklee berfungsi sebagai:

Menguatkan otot-otot rahim yang lemah kerana ESP diperkaya dengan protein yang amat diperlukan oleh tubuh badan bagi menghasilkan sel-sel baru secara semulajadi. Apabila sel dalam otot rahim mendapat makanan yang berkualiti, ia akan menjadikan otot rahim menjadi kuat dan berfungsi dengan baik.

Alfalfa Complex Shaklee berfungsi sebagai:

Herba yang dipanggil kacip fatimah moden yang membantu rawat dalaman wanita seperti keputihan dan ia membersihkan toksin dalam badan ataupun ia dipanggil detox darah seluruh badan kita. Pengambilan Alfalfa dengan dos yang betul secara konsisten akan menjadikan rahim kuat dan insyaAllah ia membantu menaikkan rahim ke kedudukan asal. Anda juga dinasihatkan untuk berjumpa bidan/pakar urutan wanita bagi mengetahui keadaan sebenar anda selain membuat senaman menaikkan rahim.
Klik gambar untuk Order Set Menaikkan Rahim Secara Online

Tapi jika anda ada masalah kesuburan. Sudah bertahun menanti kehadiran cahaya mata. Sebaiknya, suami dan isteri sama-sama ikhtiar mengamalkan pengambilan suplemen yang boleh tingkatkan kesuburan individu untuk dapatkan kesan yang lebih optimun. Selain itu, para TTC jugak perlu sentiasa bersabar dalam penantian ini, banyakkan sedekah dan selalu berdoa minta pada yang Maha Esa.

Untuk atasi masalah kesuburan di Shaklee, ada beberapa suplemen yang memang terbukti berkesan. Di bawah ini ada suplemen yang boleh di ambil oleh :
  1. Suami sahaja iaitu Vita E Complex
  2. Isteri sahaja iaitu GLA Complex, OmegaGuard, Alfalfa
  3. Suami dan Isteri iaitu Vitalea Iron, B Complex, Vivix dan ESP.

Tapi tapi saya nak tahu fungsi semua suplemen nie boleh?
meh teruskan baca lagi... ok! >>>
Klik gambar untuk Order Set Kesuburan Shaklee Secara Online

Fungsi Vita E Complex 
Vitamin E Popular sebagai “vitamin cinta” yang membantu untuk membangkitkan perasaan cinta dan keinginan untuk bercinta bagi isteri mahupun suami. Ia amat terkenal sebagai vitamin yang mempunyai khasiat bagi meningkatkan kelelakian dan menyuburkan organ reproduksi lelaki dan juga wanita.

10mg selenium semulajadi yang terkandung didalamnya membantu dalam penyerapan vitamin E. Diketahui bahawa sebanyak 50% selenium di dalam badan lelaki berada di dalam testikel dan duktus seminal. Lelaki akan kehilangan selenium melalui air mani maka kandungan selenium yang cukup dapat membantu hubungan seksual bagi pasangan. 

Ia turut membantu menghaluskan kulit, anti penuaan, melancarkan peredaran darah, mencegah pembentukan darah beku dan membentuk sel-sel baru (termasuk RNA & DNA).


Fungsi GLA Complex
Diambil oleh wanita, terutama yang menghadapi masalah haid tidak teratur. Ia mengandungi Vitamin E dan gamma linolenic acid (GLA) yang menjadikan hormon stabil, memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, hilang mood, retensi air, sakit payudara dan sebagainya.


Fungsi OmegaGuard
Dalam satu kajian 42 wanita, mereka mempunyai kurang sakit haid apabila mereka mengambil makanan tambahan minyak ikan daripada apabila mereka mengambil plasebo.


Fungsi Alfalfa Complex
Diambil oleh wanita, terutama bagi mereka yang rasa “sakit ketika bersama”, membantu atasi masalah keputihan, masalah haid yang tidak teratur atau senggugut/ sakit pinggang yang melampau tatkala di datangi haid (makan alfalfa bersama kalsium), dan turut membantu dalam hubungan suami isteri (bertindak seperti Kacip Fatimah). Ada juga sesetengah sumber yang mengaitkan Alfalfa membantu di dalam masalah PCOS (polycystic ovary syndrome).


Fungsi Vita-Lea Iron Formula
Mengandungi 28 multivitamin dan multimineral yang membekalkan hampir kesemua nutrien yang sangat diperlukan oleh tubuh. Ia sebagai elemen yang memenuhi ruang-ruang kosong dalam badan dengan nutrien yang tidak kita perolehi dalam diet harian. Nutrien yang cukup diterima oleh sel-sel tubuh membolehkan segala fungsi tubuh dapat dilaksanakan dengan cekap. 


Fungsi B-complex
Ia mengandungi 8 komponen penting vitamin B termasuklah 100% biotin dan asid folik. Ia dapat membantu melawan tekanan atau stress dengan memastikan kesihatan fungsi saraf yang sekaligus dapat membantu meredakan sakit kepala, tekanan, kemurungan dan juga imsomnia.


Fungsi ESP (Protein)
Protein ialah makanan asas kepada sel. Sel yang sihat akan memudahkan proses yang berkaitan persenyawaan dan proses pembentukan janin. Protein yang tidak mencukupi dalam badan pula akan mengganggu kualiti sel pembiakan lelaki dan wanita. Bagi individu yang mempunya masalah sel telur ovum yang tidak matang, sedikit, kecil dan tidak sihat, disarankan mengambil ESP sebagai sumber protein. Ramai yang tersalah sangka yang ESP ni hanya untuk isteri, tapi sebenarnya suami pun boleh ambil. Tapi dalam kes ini, biar isteri sahaja yang ambil. Suami ada vitamin khas yang lain.


Fungsi Vivix
Ia mempunyai kandungan Resveratrol yang sangat tinggi. Resveratrol ini bertindak sebagai anti-oksidan yang kuat berbanding anti-oksidan yang lain. Ini bermaksud, tinggi anti-oksidan maka semakin berkuranglah "Oxidative Damage". Dengan kata yang mudah, lebih banyak oxidative damage lebih banyak sel menjadi rosak, begitulah sebaliknya. 

Fungsi Resveratrol itu tadi juga adalah melindungi telur yang belum atau hampir atau sudah matang daripada oxidate damage. Apabila telur yang 'dilindungi' ini selamat daripada menjadi rosak, ianya mempunyai peluang yang lebih tinggi untuk SURVIVE, MEMBESAR dan DISENYAWAKAN. Vivix Shaklee mempunyai salah satu mekanisma untuk memperbaiki sel-sel yang rosak atau abnormal.

Kesimpulannya, Vivix juga membantu meningkatkan kesihatan lelaki dan wanita dengan meningkatkan lagi kualiti benih telur, memanjangkan jangka hayat telur dan sekaligus meningkatkan peluang untuk disenyawakan.

Minat untuk dapatkan SET KESUBURAN SHAKLEE?

Boleh terus whatsapp AIDA 01112909102 untuk order dan konsultasi produk yang sesuai untuk kita amalkan.

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida