10 November 2017

# cara mengatasi sembelit teruk # sembelit teruk

Cara Mengatasi Sembelit Teruk Dengan Cepat

Kalau aida la kan, sehari kita tidak membuang pun, kita sudah rasa tidak selesa. Ini kan pula seminggu tidak membuang. huhu. mak aiii... memang tak duduk diam la gayanya..huhu


Inilah yang di alami oleh seorang bapa yang mengalami masalah sembelit teruk.

Pada awalnya, si anak beli vivix untuk masalah semput dan sesak nafas yang dialami si bapa sehingga di tahan di hospital. Tanpa pengetahuan kami, si bapa juga mengalami masalah sembelit teruk sehingga alami masalah tidak membuang seminggu. Apabila si anak memberikan si bapa sesudu VIVIX. Bapanya mula membuang sebanyak 3 kali. Maklum la sembelit teruk seminggu tidak membuang, memang banyak la sisa buangan yang keluar dalam masa sehari.

Alhamdulillah, semoga dengan izin Allah, Vivix dapat membantu masalah semput dan sembelit teruk bapa beliau dengan cepat.

Inilah kesan semulajadi yang membantu untuk menyihatkan tubuh badan pengguna shaklee. Vivix juga membantu membuang toksin dalam badan secara menyeluruh. Termasuklah dalam mengatasi sembelit teruk.

Vivix mengandungi RESVERATROL dari tumbuhan yang merupakan Anti-Oksidan yang sangat berkesan dalam memelihara DNA dan sel-sel badan kita.

Di bawah nie, adalah perbualan kami dengan si anak.

Asalnya beli Vivix untuk kesihatan Ayah sebab semput dan sesak nafas. Ayah terpaksa di tahan di hospital. Tak tahan derita Ayah, si anak belikan Ayah vivix. Kesan pertama Ayah membuang 3 kali setelah seminggu tak boleh membuang.

Alhamdulillah, jom kita doakan bapa beliau agar cepat sembuh dari segala penyakit yang dihidapinya. Aamiin..

Jika anda atau ahli keluarga anda mengalami masalah sembelit teruk. Jom dapatkan Vivix salah satu cara mengatasi sembelit teruk dengan cepat ini sekarang.

Jom beli sekarang!

2 ulasan:

Unknown berkata...

Mujur sy sokmo makan herblax..takde igauan ngeri untuk masalah sembelit 😬

Jazilah Ilyas berkata...

Bahaya aih sembelit ni kalau dibiarkan. Perut sebu, berangin penuh toksik plak. Sangat2 tak selesa

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida