24 November 2017

# cara atasi impetigo anak # testimoni vivix

Impetigo? Cara atasi impetigo kanak-kanak

Gambar nie dari anak rakan iReach saya..

Masa nie anak beliau umur 3 tahun.. Tak minum vivix cuma buat masker vivix utk ikhtiar yg kene impetigo kat muka dan atas kepala. masa kene mmg org tgk rasa 'kotor n jijik' tp mak usahakan juga.... Yg advice sapu vivix ni dr doktor fyda. Alhamdulillah yg gambar kecik tu gambar sekarang n xde parut pun...syukur anak dh handsome semula 😊


Jika awak atau ahli keluarga ada kena impetigo boleh la cuba sapu vivix insyaAllah sgt2 membantu..

Cara nak dpt vivix?
Blh PM fb or wasap aida
01112909102
😊

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

(^_^) Selamat datang dan terima kasih kerana menjadi pelawat setia blog Rahsia Jelita Hawa. moga-moga sentiasa sihat happy bahagia bersama keluarga tersayang (^_^)

Follow Us @aurarjh_byaida