8 April 2017

# CarotoMax # Vivix

Dah Tak Perlu Pembedahan Katarak Selepas BerShaklee


Assalamualaikum dan salam sejahtera. Saya Sabariah Binti Abdul Rahman, berusia 74 tahun. Saya baru menjalani pembedahan katarak mata kanan pada 8 Disember 2016 yang lalu. Pembedahan mata kiri pula dijadualkan pada 9 Januari 2017. Selepas pembedahan pertama, saya mengambil Vivix dan Carotomax secara megadose bagi tujuan pemulihan. Namun kesan lain yang saya dapat selepas pengambilan secara megadose itu, saya tidak lagi perlu menjalani pembedahan untuk mata kiri kerana didapati mata semakin sihat. 

SET MASALAH MATA SHAKLEE

Lebih menggembirakan, selepas sebulan dibedah, sewaktu pemeriksaan susulan di Pusat Katarak MAIWP, didapati power kedua-dua mata saya semakin menurun dengan banyak. Alhamdulillah, saya kini masih dalam proses pemulihan disebabkan faktor umur yang semakin meningkat. Saya juga masih meneruskan pengambilan suplemen lain untuk kesihatan yang lebih optimum.

Kalau nak cuba turunkan power mata anda, tak salah mencuba sesuatu yang baik dan mempunyai pelbagai kajian seperti produk Shaklee. Semoga ramai lagi dapat manfaat dari pengambilan suplemen shaklee.

Jika anda atau ahli keluarga alami masalah sama seperti mak cik sabariah. Aida cadangkan anda ikhtiar dengan Vivix dan Carotomax. Semoga kita semua sihat sentiasa. Aamiin.. Dapatkan sekarang.

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida