5 April 2017

# basic h2

Segala Kerja Rumah Lebih Mudah dengan Basic H Shaklee

Kasut anak kotor tahap dewa!!!! macam petua guna untuk hilangkan kotoran degil tu.. bukan je kasut kotor.. baju.. tali leher.. seluar sekolah.. dah rendam pencuci kotoran dipasaran.. tapi lama-kelamaan baju jadi kekuningan dan tipis.. semua mudah je rosak terpaksalah akak beli pakaian sekolah anak yang baru, walaupun tak sampai setengah tahun pakai..huhu.. lari bajet!!! sedihnyaaa.. kalau akak berus kuat-kuat nanti terkoyak pulak..huhu


Inilah antara luahan ibu-ibu beranak Sekolah Rendah yang masih belajar meneroka dunia dengan bijak lagi pintar.. sebut yang baik-baik tau kat anak-anak kita.. sebab apa? setiap kata-kata ibu bapa adalah satu doa.. ok la terpanjang pulak celoteh aida nie..hihi


Baiklah untuk masalah akak kita nie.. aida cadangan gunalah Set Home Care Shaklee yang mengandungi pencuci pakaian, pelembut pakaian dan pembersih 1001 kegunaan shaklee..

Tengok!! testimoni Basic H2 nie..KASUT jadi BARU.. Wooow!!

Ini memang paling basic yang wajib ada kat rumah. Selain boleh digunakan untuk cuci kasut, cuci lantai, ia boleh juga digunakan untuk membersihkan sayur, buah-buahan, basuh pinggan & basuh baju. Malah, Basic-H ni boleh bawa travel ke mana-mana saja. hihi.. mudah sangat dengan Basic-H nie.. dah lah penggunaan Basic-H tahan lama pada harga yang sangat berbaloi-baloi lagi menjimatkan..


Bayangkan aida dah guna sebotol Basic-H ini tahan setahun sebab cecair Basic-H pekat, hanya guna sikit sudah cukup berbuih. Sangat-sangat menjimatkan. Jika puan ada masalah sama, aida cadangkan puan dapatkan Basic-H puan sekarang. Tiada lagi kerisauan ibu-ibu di rumah. Mudah, Selamat, dan Lagi Jimat dengan Shaklee. Dapatkan sekarang.



Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida