29 April 2017

# Terapi Diri

Jom Scan Diri Dengan Ayat Ruqyah

Sedar atau tidak kita sangat terdedah dengan makhluk halus. Kadang makhluk nie menganggu tidur malam kita, anak2 nangis kuat dan macam-macam lagi benda aneh. Untuk itu, hari ini saya nak kongsikan satu ayat yang di namakan AYAT RUQYAH yang mana ianya boleh mengesan diri kita ni ada JIN atau tidak (dalam badan kita la) juga boleh menghalau JIN atau SYAITAN dari tubuh badan kita.


Jika virus dalam komputer kita kena scan kemudian kita delete atau padamkan virus yang terdapat di dalamnya. kalau virus tu susah nak dihapuskan kita akan hantar komputer kita ke kedai2 komputer untuk format semula komputer kita tu kan.. begitu la juga dengan diri kita. jika dgn cara nie tidak berkesan, dinasihatkan jumpa pakar2 perubatan islam.


Sekarang jom kita SCAN diri sama ada dalam badan kita ada JIN atau tidak. caranya seperti ini:

1. Kita dengarkan video ayat ruqyah ini dgn earphone dgn volume yang paling kuat (jangan scan waktu memandu/sedang bekerja) ambil waktu rehat dan tenang.

2. Pejam mata dan jangan ikut bacaan ayat2 tersebut samada di mulut atau di dalam hati

3. SEKIRANYA…badan anda BERPELUH2, HATI ANDA BERDEBAR2, TERASA MULA , HENDAK MUNTAH, PENING, TERASA ADA YG BERGERAKI DI BAWAH KULIT ANDA, SENDAWA , MENGANTOK, BATUK JANTUNG BERDEGUP KENCANG…


Jika ada tanda-tanda berikut berkemungkinan badan anda dihuni JIN.. sekiranya ini berlaku maka anda hendaklah berjumpa dengan ustaz2 yang ada di darus syifa.. jangan sesekali jumpa BOMOH atau PAWANG ye…syirik tu


Jom sedia!!!! kita dengarkan AYAT RUQYAH ini..
Kredit dari Ustazah Azimah

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida