8 April 2017

# NutriWhite

Set Penjagaan Kulit NutriWhite Shaklee

Wooow!!!!! putih dalam masa 3 hari bab kulit bayi GEBU MULUS  biasa tengok tak promo2 cam nie? hihi.. aida tahu awak nak cantik cepat.. kalau boleh hari nie pakai esok dah jadi kulit puteri salju tapi awak periksa tak bahan2 yang produk tu gunakan utk hasilkan produk yg super comel tu.. awak teliti betul2 tak?


Tapi logik ke semua cantik dalam masa sehari..huhu.. kalau aida la kan.. aida tak main ambil je.. sebab kulit muka aida sangat2 sensitif kalau salah je guna mekap.. memang habis la.. muka merah2.. huhu.. tapi lepas ambil suplemen shaklee.. alhamdulillah.. masalah nie semakin baik.. dan jangan awak tak tahu pulak dalam shaklee pun ada produk skincare iaitu NutriWhite Shaklee.. semuanya ada kelebihan masing2 dari pencuci muka, penyegar muka, serum dan mcm2 lagi la..




yang paling penting bahan2 yang ada dalam Nutriwhite nie sgt2 luar dari biasa dari hasil gabungan 16 ramuan botani yang mujarab iaitu 
.
✔ Bearberry - meringankan, melegakan dan mengurangkan keradangan

✔ Soybean - mencerahkan, melembutkan, melembap dan mengurangkan tompok

✔ Skullcap - meringankan, mengurangkan keradangan dengan flavonoid

✔ Beech Tree - meringankan, meningkatkan proses semulajadi dan melegakan kulit

✔ Strawberry Begonia -mencerahkan dan pigmentasi

✔ Mullberry - mencegah kerosakan kulit dan melembap

✔ Peony - mencerahkan, melembapkan dan mengurangkan keradangan

✔ Rosemary - mengetatkan, merangsangkan dan mengurangkan keradangan

✔ Aloe Vera - melegakan, melembapkan dan keradangan

✔ Mountain Arnica - mengurangkan keradangan dengan flavones

✔ Cat's Claw - menegangkan dan menyegarkan dengan cotechin

✔ Kudzu Leaf & Roots - menegang dan mengurangkan keradangan

✔ Linden - menyuburkan dan menghidrat di peringkat dalam

✔ Marshmallow - melembapkan dengan tanin

✔ Seaweed - mengeluarkan, memelihara dan menegangkan

✔ Green Algae - menyahtoksin dan melembapkan


Wah.. memang best-best kan... apatah lagi klu kita guna sendiri nutriwhite shaklee nie kan.. tambah2 teruja la dgn set nutriwhite shaklee nie.. dan jangan awak tak tahu pulak??? pengguna SKII yg bernilai rm400 sebotol tu, pun dah beralih ke produk NutriWhite sebab kesannya setanding jenama2 terkenal dan super mahal gila tuuu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

(^_^) Selamat datang dan terima kasih kerana menjadi pelawat setia blog Rahsia Jelita Hawa. moga-moga sentiasa sihat happy bahagia bersama keluarga tersayang (^_^)

Follow Us @aurarjh_byaida