12 April 2017

# Daftar Ahli Shaklee # TIPS BISNES ONLINE

Siapa Admin Empayar AuraRJH Family?

Lebih Mantap! Lebih Sihat! Lebih Berjaya! 

Itulah impian aida dalam empayar AuraRJH dan hasrat ini pasti jadi nyata! Jika puan rasa sibuk la dengan kerja.. Aida pun sama masih bekerja di syarikat swasta 8 jam sehari, Surirumah 8 jam sehari dan Aktif dalam bisnes shaklee. Isteri kepada abgSADO Mangga Jeliro PC (Jeliro maknanya Sedap Sangat)




Puan rasa tak cukup masa? 

Masa kita sama je puan iaitu 24jam sehari.. Alhamdulillah aida gunakan masa itu kepada 3 bahagian iaitu urus rumahtangga, urus kerja hakiki dan urus bisnes (shaklee + mangga jeliro). Pembahagian masa amat penting dalam hidup kita. Barulah kita dapat rasa nikmatnya berbisnes dan bahagianya berkeluarga. Jangan berhenti berdoa (Allah akan bagi apa yang kita minta) jadi jangan sombong! dan apabila kita dah berjaya suatu hari nanti. jangan tamak.. dan InsyaAllah aida akan naik rank Master Shaklee 2017. Doakan aida ya! hihi.. terima kasih ^_^


Puan tiada modal? 

Alhamdulillah di shaklee, puan tak perlu modal yang tinggi pun hanya buat bayaran Yuran = RM75 sahaja memang murah kan dan pulangannya dapat lebih dari yuran tau! cukup point UV je.. puan layak dapat bonus cash antara 5% hingga 21%. Ia sangat berbaloi kan.


Puan tak sempat nak pos produk shaklee kepada pelanggan?

Puan tak perlu risau, HQ Shaklee boleh bantu dan urusankan segalanya.. senang sgt2! Puan hanya perlu buat belian atas talian di Shaklee HQ melalui sistem online. Ia cukup mudah lagi cepat dan menjimatkan masa puan.


Jika aida boleh! Puan pasti boleh! Betul tak?


Puan nak tahu rahsia aida dalam team AuraRJH Family?
  • Buatlah bisnes dengan jujur kerana Allah
  • Solat di awal waktu, banyakkan istighfar dan sederkah
  • Rajin bertanya, rajin belajar, dan rajin mengajar
  • Sentiasa update media sosial bisnes sekurang2 5 kali lebih lagi bagus
  • Jalinkan silaturahim antara jauh dan dekat


Ada banyak lagi rahsia income ribu-ribu dalam masa sebulan akan dibongkar di group khas kami... Tapi kalau buat semua di atas. insyaAllah membantu puan dalam dunia bisnes. 

Puan mahu sertai shaklee dengan team AuraRJH? Boleh terus whatsapp aida. InsyaAllah aida sendiri akan aturkan langkah dari A sehingga Z dalam Shaklee. Jadi puan dah tak perlu susah2 pening2 belajar sana sini kerana dalam empayar AuraRJH akan sediakan semua medium yang mudah untuk puan.

[ Nak daftar ahli shaklee secara percuma? Boleh pilih nak beli 2 botol vivix dapat bonus RM38 atau beli 6 botol vivix dapat bonus RM250 ]

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida