22 Oktober 2017

# Awal Perniagaan # bisnes dari rumah

Bisnes Online Yang Menguntungkan

Saya sangat mengalu-alukan anda sertai bisnes online yang menguntungkan ini. Kenapa? Sebab ia sangat mudah diurus dan kita tidak memerlukan kedai nyata untuk memulakan bisnes online yang menguntungkan ini.

Apakah Bisnes Online Yang Menguntungkan Ini?

Ia adalah bisnes online produk shaklee yang sudah lebih 100 tahun bertapak dalam dunia bisnes MLM dan syarikat yang paling kukuh untuk diperluaskan lagi empayar bisnes sehingga ke anak cucu.. setiap 15 hari bulan pasti! ahli-ahli dapat bonus tunai. Dan kebiasaannya, bonus tunai akan dibayar lebih awal. Pendek kata, tanpa gagal shaklee membayar bonus tunai kepada ahli-ahlinya yang mengikut syarat UV yang ditetapkan setiap bulan.

Lagipun shaklee menghasilkan produk yang berasaskan semulajadi dan suplemen yang dipasarkan membantu meningkatkan kesihatan kita. Jagalah badan semasa sihat daripada merana sakit tanpa suplemen.. huhu.. anda masih ingat tak? landmark study yang saya cerita tempoh hari?
.

Shaklee memberi kesihatan lebih baik berbanding mereka yg tak ambil suplemen dan mereka yang ambil suplemen lain lebih berisiko seram! Huhu
.

Jadi apa anda tunggu lagi! daftar sekarang!


Alhamdulillah..pelbagai aktiviti yang membantu meningkatkan keyakinan diri dalam bisnes, ilmu dunia & akhirat seiring.. tanpa jemur.. 
.

Semakin hari Semakin sayang sebab apa?
  • Sihat dapat
  • Cantik dapat
  • Ilmu dapat
  • Bonus dapat (Cash, Car & Convention)
  • Untung runcit dapat


Memang syok sangat!
Dan semakin syok lagi apabila dapat tahu KELEBIHAN AHLI SHAKLEE
sebab itu lah Shaklee antara bisnes online yang menguntungkan anda
.

Jadi anda jangan tangguh-tangguh lagi. Jom sertai Team Shaklee AuraRJH, segalanya akan diajar dari A to Z dalam group Eksklusif di AuraRJH sahaja.
.

Kepada anda yang ingin sertai organisasi kami #AuraRJH, DAFTAR SINI cari Join Now dan Isi maklumat selengkapnya lepas tu SEND dan cepat-cepat whatsapp Aida untuk aktifkan ID shaklee anda.
.

Terdapat 2 Cara untuk Aktifkan ID Shaklee Anda

Cara Pertama #1:
Hanya bermodalkan Yuran keahlian shaklee adalah RM65.00. Tambahan kos untuk penghantaran kit keahlian ialah RM10.00 untuk semenanjung, sabah dan sarawak. (Tidak dipaksa untuk simpan stok produk shaklee, boleh buat belian produk pada harga ahli dan mula buat jualan produk di Blog, FB, IG dll)

Taip Whatsapp "DAFTAR AHLI NO. 1" hantar ke 01112909102

Cara Kedua #2:
Hanya membuat belian produk shaklee pada harga RM800 ke atas dalam satu resit yang mempunyai 200 unit value point shaklee, anda layak untuk dapat Percuma Keahlian Shaklee dan dapat Cash Bonus 5%. (Stok produk shaklee yang anda beli tadi boleh dijual semula kepada pelanggan shaklee anda atau boleh guna sendiri untuk lebih merasai keberkesan shaklee untuk kecantikan dan kesihatan dir)

Taip Whatsapp "DAFTAR AHLI NO. 2" hantar ke 01112909102


Anda sudah membuat pilihan? Whatsapp kami segera.
Terima kasih, kerana sudi baca blog RJH (^_^)

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida