5 Oktober 2017

# Phytocol-st # Vivix

Cara Kawal Darah Tinggi Dan Kolestrol Tinggi.

TESTIMONI  dari WAN ZAINAB WAN MUHAMMAD
[RESVERATROL BANTU STABILKAN BACAAN TEKANAN DARAH TINGGI DAN KOLESTROL EMAK]

.

Assalamualaikum. Saya Wan Zainab bt Wan Muhammad. Saya ingin ceritakan Shaklee Effect ibu saya.
.

Emak saya mengalami masalah darah tinggi dan masalah ini sudah lama dialami beliau. Kesihatan beliau sering terganggu.
.

Emak saya seorang surirumah sepenuh masa dan mempunyai 11 orang anak. Sekarang adalah waktu rehat beliau, memandangkan anak2 sudah besar.
.

Beliau kerap demam, sakit kepala dan sakit-sakit badan. Emak saya seorang yang anti kepada perubatan moden. Jika demam atau tak sihat, beliau akan ke perubatan alternatif.
.

Sehingga satu hari, beliau sangat sakit kepala walaupun dah ambil ubat perubatan alternatif. Lalu, kami anak-anak menyuruh ibu ke klinik biasa berjumpa doktor.
.

Alangkah terperanjatnya, tekanan darah emak sangat tinggi. Doc bekalkan ubat darah tinggi. Kolestrol beliau juga tinggi.
.

Lalu saya sarankan emak amalkan Vivix disamping amalkan ubat yang doktor beri. Selepas 6 bulan, beliau buat ujian darah sekali lagi.
.

Alhamdulillah, result ujian darah emak sangat bagus. Bacaan kolestrol turun dan bacaan darah pun turun. Beliau mula amalkan makanan sihat dan jaga kesihatan sungguh-sungguh.
.

Selepas itu, beliau stop vivix. Sebab dah rasa lebih baik. Tapi beliau silap, bila buat ujian darah untuk next appoinment, result kolestrol naik semula. Walaupun dah makan makanan sihat, tapi ianya tak membantu.
.


Emak mahu amalkan vivix semula dan juga Pyhtocol ST untuk masalah kolestrol beliau. Alhamdulillah, sekarang dah 2 botol Vivix beliau amalkan. Emak semakin sihat dan tiada sakit kepala lagi.
.

Saya sangat bersyukur kerana emak kembali sihat. Terima Kasih Allah. Terima kasih Shaklee
.

Jika anda alami masalah yang sama seperti beliau. Aida cadangkan anda cepat-cepat dapatkan produk ini. Untuk pesanan dan konsultasi produk boleh terus whatsapp aida di 01112909102. Jom beli sekarang. 
.

Nak Beli Pyhtocol & Vivix >>> KLIK SINI <<<

Nak Beli Pyhtocol Sahaja >>> KLIK SINI <<<

Nak Beli Vivix Sahaja >>> KLIK SINI <<<
.

Semoga kita dikurniakan rezeki kesihatan baik sentiasa. InsyaAllah. Aamiin.

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida