11 Oktober 2017

# Omega Guard # Ostematrix

Cara Mengatasi Sakit Sendi Lutut

Nak solat susah? Aktiviti sukan memang sangat terbatas..huhu.. apa lagi kalau mahu mendaki bukit? memang sangat perit kesakitan sendi dan lutut ketika hendak berjalan, duduk, bangun. Hanya mampu berada di rumah.

Bosan!!! sangat bosan.

Kini anda tidak perlu risau lagi. Kami ada penyelesaiannya. Terdapat 3 Produk Berkualiti dan Selamat dari Shaklee. Cara mengatasi sakit sendi lutut ini sangat membantu anda untuk mengatasi masalah sakit sendi lutut sebelum melarat.



Bagaimana Cara Mengatasi Sakit Sendi Lutut Sebelum Lebih Melarat?

Vivix mampu mengurangkan kesakitan sendi yang berpanjangan. Kajian menunjukkan resveratrol (bahan utama dalam Vivix) berkesan untuk mengatasi masalah keradangan, antioksidan, memperbaki DNA dan menghalang sel daripada bermutasi. Ia bukan saja sangat bagus untuk sendi malah baik untuk pelbagai penyakit lain seperti kanser, Diabetes, Darah Tinggi, Jantung dan banyak lagi.

Omega Guard mampu mengurangkan inflamasi dan radang sendi. Kandungan asid lemak Omega-3 & Glukosamina dalam setiap kapsul mengurangkan pelbagai penyakit sendi. Kandungan Omega juga memberi kuasa pelincir kepada sendi-sendi kita sekaligus melegakan rasa sakit sendi lutut.

Ostematrix pula membekalkan nutrien-nutrien harian, terutamanya kalsium. Ia membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang. Tulang-tulang sihat inilah yang akan menyokong berat badan serta menggerakkan berbagai-bagai otot untuk kekal cergas!

Jika anda ada masalah sakit sendi lutut? saya cadangkan anda amalkan 3 suplemen ini bagi menambah nutrien dalam tubuh. Inilah antara cara mengatasi sakit sendi lutut anda secara lebih selamat dan berkesan.

Jom beli sekarang!


Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida