4 Februari 2018

# Daftar Ahli Shaklee # Kelebihan Daftar Ahli Shaklee

Apa Dapat Lepas Daftar Ahli Shaklee?

Apa dapat lepas daftar shaklee? Soalan paling popular dan ramai tanya aida. Terutama kepada bakal pengedar shaklee yang ingin tambah pendapatan dan pengguna shaklee yang sentiasa amalkan shaklee. Lagi lagi soalan... Apa dapat lepas daftar ahli shaklee? 

Baik! di sini aida akan terangkan tiga (3) perkara yang kita WAJIB TAHU sebelum berdaftar ahli shaklee.


Apa Dapat Lepas Daftar Ahli? 1# HARGA DISKAUN

KELEBIHAN AHLI SHAKLEE
Selesai je kita daftar ahli shaklee, secara automatik kita sudah layak menikmati diskaun harga ahli shaklee yang bermula dari 15% sehingga 30%. Harga ahli shaklee cuma untuk ahli shaklee yang berdaftar sahaja (bukan untuk pelanggan) huhu.. 

YURAN AHLI SHAKLEE CUMA RM75.00 BERSERTA STARTER KIT 

AHLI SHAKLEE

Berminat untuk dapat diskuan harga ahli, boleh terus daftar ahli shaklee sekarang! Klik Sini Untuk Daftar Ahli Shaklee

Keahlian Shaklee pula ada yuran tahunan (tujuannya untuk kemaskini data ahli shaklee). Yuran tahunan nie diberi dalam bentuk Voucher RM30 tapi Aida rasa macam tak bayar pape pun, sebab kita boleh tebus guna semula voucher tu dalam pembelian produk shaklee seterusnya. Jelas kan?


Apa Dapat Lepas Daftar Ahli? 2# BONUS TUNAI

KELEBIHAN AHLI SHAKLEE
Bonus!!!! hihi.. Semua suka bonus kan, siapa tak suka bonus meh lah bagi kat aida, hihi.. 

Ok dalam Shaklee, semua ahli shaklee layak menikmati BONUS TUNAI apabila ahli shaklee mencapai unit value point (UV) yang telah Shaklee tetapkan. Paling rendah unit value point ialah 150UV, ahli akan dapat Bonus Tunai 5% dan paling tinggi unit value points ialah 3000UV, ahli akan dapat Bonus Tunai 21%. 

Sebagai contoh, jika pembelian produk shaklee RM1500 dengan unit value points 300UV, maka ahli shaklee bakal dapat Bonus Tunai 8% ( 1500 X 8% = RM 120.00 ) itulah bonus bulanan u all. 

BONUS TUNAI BERMULA DARI 2 ANGKA - 6 ANGKA @ TANPA HAD

Lagi Tinggi Unit Value Points, Lagi Tinggi lah Bonus yang bakal u all dapat. Bonus Tunai akan dibayar terus ke akaun bank ahli shaklee pada 15hb. (biasa shaklee bayar awal kadang 13hb, 14hb tanpa miss) Jelas!?


Apa Dapat Lepas Daftar Ahli? 3# JANA PENDAPATAN

Inilah antara peluang jana pendapatan yang ramai tak tahu, sambil-sambil amalkan suplemen shaklee tu, kita boleh menjana pendapatan dengan shaklee (untung runcit + bonus tunai) setiap bulan menjadi milik anda. 

Di sini, aida nak ingatkan anda perlu memilih mentor yang tepat. Jangan salah pilih. Kalau tidak kemungkinan anda merana disebabkan upline (touch and go) huhu..

Tapi bukan dari AuraRJH Family bersama aida. InsyaAllah, aida akan bimbing anda sehingga berjaya.

Tak pandai nak berniaga? jangan risau aida sendiri akan mengajar anda samada dalam team atau personal.

PELUANG LEBIH BESAR UNTUK LEADER SHAKLEE

Peluang untuk jana pendapatan dengan shaklee sangat luas. Anda bakal leaders Shaklee? Sebagai leader shaklee, kita akan dapat pelbagai lagi tawaran hebat dari Shaklee. 

Antara tawaran hebat shaklee kepada leader shaklee ialah dapat sertai COVENTION BONUS iaitu percutian percuma bertaraf 6 bintang (umrah, travel dalam negara dan luar negara) dan dapat CAR BONUS yang diberikan dalam bentuk tunai bernilai 4 angka ke atas (wang itu terpulang kepada kita nak guna untuk beli kereta, rumah, tanah dan sebagainya). Best ke best? (^_^)  

Jadi rebutlah peluang sekarang.

Jom sertai AuraRJH Family bersama saya. Dengan bimbingan tanpa putus. "Percaya Sebelum Berjaya, Cipta Peluang Niaga Jutawan, " InsyaAllah anda Leaders Shaklee yang hebat!

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida