19 Februari 2018

# Alfalfa Complex # Testimoni Alfalfa

Testimoni Alfalfa Complex

Toksin banyak dalam badan juga salah satu punca jerawat. 

Tapi apabila beliau mengamalkan Alfalfa Complex secara pelahan-lahan membantu beliau untuk membuang toksin dalam badan secara semulajadi (melalui pembuangan air besar, air kecil, keluar darah haid dan liang roma peluh)

Alhamdulillah parut jerawat semakin hilang dan pudar. Wajah kelihatan lebih berseri-seri selepas konsisten mengamalkan alfalfa complex setiap hari. 

Selain itu, ia bantu menyihatkan tubuh badan kita. Kalau kita ada masalah angin boleh atasi dengan Alfalfa Complex. Tapi bukan tu je, kepada mereka yang ada masalah resdung pun boleh amalkan (untuk kesan optimum atasi resdung amalkan alfalfa, b-complex dan vitamin c). 

Tak kurang juga kesan Alfalfa juga membantu ibu memperbanyakkan air susu ibu. Apabila susu badan ibu meriah si manja pun riang. (^_^) hati ibu pun rasa lega dan ibu boleh rasa tenang untuk buat kerja lain lagi.

Berminat untuk dapatkan Alfalfa Complex anda sekarang?



NAK MENJADI PENGEDAR SHAKLEE?

Berminat untuk menjadi pengedar shaklee dengan modal rendah, mampu menambah pendapatan dengan untung runcit + bonus tunai setiap bulan dan pelbagai lagi kelebihan ahli shaklee.

Jom sertai AuraRJH Family bersama saya. Dengan bimbingan tanpa putus. "Percaya Sebelum Berjaya, Cari Peluang, Usah Beralasan" InsyaAllah anda adalah Leaders Shaklee yang kami cari.

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida