5 Februari 2018

# Collagen Shaklee # Testimoni Collagen Shaklee

Collagen Membantu Hilangkan Jeragat Pengguna Shaklee

Kulit semakin gebu. Kulit semakin lembut. Tiada lagi kulit berjeragat.

Inilah penangan Collagen shaklee. Collagen bantu hilangkan jeragat pengguna Shaklee. Jadi siapa yang tak cuba Collagen Shaklee sekarang memang rugi sangat! Sebab apa?


Pic dua2 nie mmg pic asli, Xpakai make up ke apa. sebab tu korang boleh tengok lagi kesan pigmentasi yang semakin samar2 tuh.. kalau sekiranya saya apply foundation memang kesan tu hilang rata je dengan kulit.. Dulu kakak saya sendiri selalu suruh saya guna naturactor bagai hehehe.. Cuma saya rasa masih pelik kalau bersih tang2.. dah bertahun dengan jeragat nie.. Semakin teruk bila mengandung.. menjadi-jadi. Jadi saya ambil keputusan.. Biarlah saya tunggu hilang sendiri je dengan suplemen shaklee nie. Tak yah susah-susah nak sembunyikan, sebeb saya yakin ia akan hilang. Kesan utama collagen nie, sangat terasa kulit kita lembut je... Semakin cerah bukan kat muka je, tapi semua2 (seluruh badan). Kesan calar-calar, sunburn, semua xde dah.. sebeb dulu saya nie memang ahli persatuan aktif berjemur dan berkhemah sana sini.

Sebabnya Shaklee bukan hanya fokus untuk berCantik-Cantik je. Shaklee sangat mementingkan kesihatan dalaman.

Apabila dalaman tubuh kita cantik
Maka luaran pun akan turut menjadi cantik

Jadi kalau kita nak cantik mesti la amalkan suplemen semulajadi iaitu Shaklee.

Jika anda ada masalah kulit berjeragat. Aida cadangkan anda cubalah Collagen Shaklee. Sebab Collagen membantu hilangkan jeragat secara semulajadi dari dalaman.

Anda nak order Collagen Shaklee sekarang?

atau boleh terus whatsapp Aida 01112909102



NAK MENJADI PENGEDAR SHAKLEE?

Berminat untuk menjadi pengedar shaklee dan mahu dapatkan Bonus Tunai setiap bulan dengan pelbagai lagi manfaat ahli shaklee. Jom sertai AuraRJH Family bersama saya. Dengan bimbingan tanpa putus. Percaya untuk berjaya "Cari Peluang, Usah Beralasan" InsyaAllah anda adalah Leaders Shaklee yang aida cari.

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida