8 Februari 2018

# Alfalfa Complex # Herb-lax

Berat Badan Berlebihan | Set Asas Untuk Kurus

Kita cukup-cukup bajet je nak turunkan berat badan. Ibu-ibu pula tak nak susu ibu merudum tapi kita tetap nak tampil cantik bergaya dengan berat badan yang ideal. Dan jangan tak tahu pula, set asas untuk kurus ini sangat sesuai untuk mereka yang mengalami masalah sembelit (berak tak lawas). 

Set asas untuk kurus nie juga sesuai untuk lelaki dan perempuan. 



Apakah set asas untuk kurus shaklee tu?

Taraaa! inilah dia 3 gabungan suplemen yang sangat-sangat membantu atasi masalah berat badan berlebihan secara optimum iaitu Alfalfa, Lecithin dan Herb-Lax.


Bagaimana Set Asas Untuk Kurus ini bertindak?

  • AFALFA COMPLEX - Bertindak sebagai fiber yang membawa keluar lemak yang sudah dipecahkan oleh Lecithin. Alfalfa Complex sangat sesuai diambil oleh ibu menyusu kerana ia bertindak sebagai milk booster. Lelaki dan wanit sangat bagus amalkan Alfalfa dengan 1001 manfaat kesihatan. *Pesakit SLE tidak digalakkan mengamalkan alfalfa.

  • LECITHIN - Bertindak sebagai pemecah lemak yang tidak diperlukan tubuh. Lecithin diekstrak dari soya tanpa penggunaan bahan pewarna, pemanis atau pengawet. Lecithin juga bantu halang pembentukan lemak baru dari makanan yang kita ambil apabila digandingkan dengan Alfalfa Complex. Lecithin juga bantu mengelakkan bengkak susu kepada ibu menyusu.

  • HERB-LAX - Bertindak sebagai detox untuk membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus. Segala toksin ini akan dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Apabila usus kita bersih baru la badan kita mudah menyerap nutrien pada tahap optimum. Tahukah anda? Herb-Lax adalah kombinasi dari tumbuhan herba yang terkenal secara tradisional membantu masalah tidak hadam dan pergerakan usus yang tidak sihat.



Berminat untuk dapatkan Set Asas Untuk Kurus ini sekaranga?
KLIK SINI UNTUK MEMBUAT PESANAN SET ASAS UNTUK KURUS BERHARGA RM180.20

atau boleh terus klik whatsapp Aida 01112909102



NAK MENJADI PENGEDAR SHAKLEE?

Berminat untuk menjadi pengedar shaklee dan mahu dapatkan Bonus Tunai setiap bulan dengan pelbagai lagi manfaat ahli shaklee. Jom sertai AuraRJH Family bersama saya. Dengan bimbingan tanpa putus. Percaya untuk berjaya "Cari Peluang, Usah Beralasan" InsyaAllah anda adalah Leaders Shaklee yang aida cari.

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida