18 Oktober 2016

# Alfalfa Complex # ESP

Gastrik Teruk? Suplemen apa yang boleh diambil..

Saya salah seorang penghidap gastrik dulu...kalau dulu hampir setiap bulan mesti kena. Tapi sekarang alhamdulillah jarang hampir tiada lagi. Setahun sekali dua je. Kalau kena tu, memang kena pergi hospital sampai tahap ambil injection. Gastrik mula hilang selepas saya mula konsisten ambil set 4 beradik nie iaitu :-
  • ESP - 1@2 kali sehari
  • Alfalfa - 10 biji sehari
  • Peppermint ketika perlu sahaja (kalau rasa perut dah pedih-pedih dan berangin pelik je terus telan 3 biji sehari.
  • Ostematrix - 4 biji sehari (bangun pagi esok pasti badan rasa segar dan ringgan)
Keempat-empat ni memang saya tak tinggal.. kalau saya tertinggal... perut senang pedih kalau saya termakan makanan yang pedas & berempah. jadi kenalah jaga permakanan juga tau ulloss..sebab tu la saya suka shaklee, ia membantu masalah gastrik saya. 

Set Gastrik Shaklee Memang Terbaik!
Sebarang pertanyaan boleh hubungi Aida melalui SMS/WhatsApp :
Facebook : Aida Alisha

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida