23 Oktober 2016

# Pengedar Shaklee di Pengkalan Chepa

Saya Pengedar Shaklee di Pengkalan Chepa

Hai semua.. Assalamualaikum.. Saya Aida berasal dari kelantan. Saya Pengedar Shaklee di Pengkalan Chepa. Saya biasa buat COD dan Pos ke seluruh malaysia jika ada pelanggan yang jauh. Kebiasaannya Aida suka COD shaklee di Pantai Timur Hyper dan di Stesyen Minyak Petronas (semua COD area pengkalan chepa sahaja hok duk jauh-jauh aida COD ke akak pejabat pos je..hehe)


Alhamdulillah.. semua Aida lakukan sendiri.. Walaupun letih semua tolak tepi.. Demi pelanggan tersayang, aida sanggup ke branch shaklee di kota bharu. COD dengan motosikal je (minah rempit sokmo..hahaha) Biasa aida pergi branch waktu lunch dan lepas balik kerja.

Jadi siapa nak COD shaklee dengan aida, awak boleh bagitau waktu pagi atau awal sehari sebelum hari temujanji COD (pada hari bekerja sahaja). InsyaAllah, aida bantu sedaya yang mungkin.

Untuk COD Shaklee hari jumaat, awak boleh submit order (dari hari sabtu hingga khamis). Pada hari jumaat, aida akan hantar semua order pelanggan shaklee ke rumah masing-masing.

Area COD Shaklee Aida ialah sekitar pengkalan chepa, sekitar sabak, sekitar kemumin, sekitar panji, hingga bandar kota bharu.



Ok! selesai pasal COD, ini cerita klik klik dah setel.. sekarang bukan main lagi shaklee semudah ABC lebih mudah lagi pantas, order boleh dibuat online walau di mana-mana sahaja. Bestkan klik!! klik!! je.. Segalanya akan urus oleh shaklee.. Jadi tak yah susah ke branch lagi kan..

Tapi bukan tu je.. Shaklee pun ada eSell utk pelanggan order terus dengan HQ shaklee. Jadi memang mudah sangat-sangat berShaklee kan ala santai gitu... 

Nak beli produk shaklee melalui eSell?


Sebarang pertanyaan boleh hubungi Aida melalui SMS/WhatsApp :
Facebook : Aida Alisha


NAK MENJADI PENGEDAR SHAKLEE?

Berminat untuk menjadi pengedar shaklee dengan modal rendah, mampu menambah pendapatan dengan untung runcit + bonus tunai setiap bulan dan pelbagai lagi manfaat ahli shaklee.

Jom sertai AuraRJH Family bersama saya. Dengan bimbingan tanpa putus. "Percaya Sebelum Berjaya, Cari Peluang, Usah Beralasan" InsyaAllah anda adalah Leaders Shaklee yang kami cari.


Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida