28 Oktober 2016

# Herb-lax

Muncul Jerawat? Badan Selalu Penat? Apa yang boleh bantu beliau..

Memang tanpa sedar tubuh kita penuh dengan toksin yang membuat kita penat, lesu tak bermaya, di tambah pulak dengan muka kusam bermasalah... Jadi hari nie aida nak kongsi satu testimoni pengguna shaklee yang telah berjaya atasi masalah beliau.. jom baca!

Testimoni Pengguna Herb-lax Shaklee

Saya mula menyedari kepentingan mengambil herblax ini bila saya merasakan badan selalu lesu dan muncul jerawat yang tidak diundang. Terdetik ingin mencuba herblax dan permulaan saya cuba menggunakannya adalah pada hari minggu sahaja kerana takut jika hari bekerja perut nanti memulas susah pula kan.
Saya pun mengambil 4 biji herblax Shaklee sebelum tidur, dalam hati rasa cuak juga sebab tidak pernah mencuba lagi sebelum ini dan bimbang jadi cirirt atau asyik rasa hendak membuang. Saya mengambil 4 biji pada pukul 10 malam dengan harapan esoknya saya boleh membuang dengan lancar.
Herblax bertindak dalam masa 8-12 jam setelah diambil. Jadi anda boleh bajet sendiri pukul berapa agak-agak anda akan ke tandas. Bangun pagi esoknya, dengan mudahnya saya dapat membuang tanpa rasa kesakitan yang memulas atau pun jadi cirit birit sampai kena berulang ke tandas.

Harap maklum ianya tidak berlaku!

Proses pembuangan jadi mudah dan saya rasa lega kerana pembuangan berjalan dengan lancar. Terbuktilah herblax membantu kelancaran pembuangan sambil membuang toksin dalam badan secara lembut. Sekarang saya sudah jatuh cinta pula dengan Herblax. 

Itulah kata orang tak kenal maka tak cinta.

Sangat best bila ambil ni sebab badan terasa ringan je. Sekarang saya mengambil herblax seminggu 3x sahaja kerana proses pembuangan sudah lancar. Bagi yang ingin mencuba herblax jangan tunggu lagi kerana anda pasti tidak menyesal.

Jom Beli HerbLax Shaklee!
Sebarang pertanyaan boleh hubungi Aida melalui SMS/WhatsApp :


Saya nak harga diskaun shaklee sehingga 25%

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida