19 Oktober 2016

# Serangan Strok

Serangan Strok? Apa yang terbaik untuk mereka..

Tiada apa yang lebih bermakna daripada melihat orang yang kita sayang kembali sihat. Terutama sekali mak ayah kita. Ada satu ketika mak pitam akibat kenaikan darah tinggi secara tiba-tiba, tak keruan rasanya hati. Alhamdulillah selepas konsisten vivix keadaan mak lebih baik sekarang ini.

Pada 09 Okt 2012, ma diserang strok, seluruh anggota badan sebelah kiri kaku tak boleh gerak. hari kedua kaki ma boleh gerak dan selepas 7 hari, ma dah boleh bangun dan berjalan sendiri..
Alhamdulillah.. kita ikhtiar dan berusaha.. segalanya hanya dari yang Maha Esa.. Jika korang ingin membalas jasa orang tua kita, apa salahnya berikan yang terbaik buat mereka yang telah membesarkan, mendidik, menjaga dengan segala kudrat yang mereka ada untuk kita menjadi insan yang berguna dan berilmu.

Saya sayangkan mak ayah saya, saya rela habiskan duit untuk kesihatan mereka, saya nak mereka sihat dan gembira, saya sayangkan mereka berdua, saya bersyukur kerana ditemukan dengan shaklee. 

Shaklee sudah bantu saya!
Shaklee pasti boleh bantu korang jua!

Sebarang pertanyaan boleh hubungi Aida melalui SMS/WhatsApp :
Facebook : Aida Alisha

INGIN DAPATKAN PRODUK PROMOSI SHAKLEE??

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida