12 Mei 2017

# Daftar Ahli Shaklee # TIPS BISNES ONLINE

Bisnes Shaklee Tak Perlu Modal Tinggi Pun.. Bagaimana?

Baru-baru nie aida dapat satu whatsapp dari seorang akak. Antara perbualan aida dengan beliau

"Assalammualaikum, puan.. saya teringin sangat nak berniaga online tapi tak sangka pada permulaan penglibatan saya diuji dengan modal yang saya laburkan semua lesap.. barang tak tahu ke mana..sampai rasa trauma.."

Inilah luahan seorang akak yang sangat bersungguh-sungguh ingin berbisnes tapi ditipu oleh individu yang tidak berhati perut.. Tapi beliau tetap tidak putus asa dan bertanya aida cara untuk daftar ahli shaklee.



Kepada peniaga yang tak berhati perut tu, jaga-jaga tau doa orang teranayai ini termakbul..

Sebab itu la kita perlu berhati-hati dalam memilih bisnes. Jadi apa tunggu lagi? Jom buat pilihan terbaik  dengan menyertai shaklee.


APA YANG BEST DALAM SHAKLEE YANG WAJIB KITA TAHU?

1) Modah Rendah
Bila aida sebut je modal rendah..mula beliau terkejut sebab beliau tidak perlu modal beribu-ribu sampai terpaksa buat pinjaman bank. Hanya membayar YURAN AHLI SHAKLEE serendah RM75.00 Seluruh Malaysia. Terkejut??? tak percaya! percayalahhhh..hihi

2) Tak Perlu Simpan Stok
Biar betul?? tak perlu simpan stok kerana shaklee ada Sistem Online Portal, segala pesanan kita boleh lakukan hanya dihujung jari. Klik klik je. HQ Shaklee akan selesaikan segala pesanan kita dan terus hantar kepada pelanggan. Mudahkan? Ala ala dropship gitu, yang bestnya semua diurus oleh Shaklee.

3) Berpeluang Dapat Bonus 3C (Cash, Car & Convention)
  • Cash Bonus ditawarkan kepada Ahlinya dari 5% sehingga 21% (dalam bentuk wang tunai) yang dimasukkan teruskan ke akaun bank ahli setiap 15 hari bulan atau awal, lagi banyak Unit Value yang Ahli dapat, Lagi banyak bonus yang ahli dapat. 
  • Car Bonus pula ditawarkan kepada leader yang berjaya capai target jualan secara konsisten, insentif ini juga dalam bentuk wang tunai paling kurang RM500 sebulan. Wah bestkan!!. dgn wang itu ahli boleh buat pinjaman untuk membeli kereta atau rumah atau tanah terpulang kepada ahli. Syoknya!
  • Convention Bonus pula shaklee tawarkan peluang melancong secara PERCUMA yang bertaraf 6 bintang ke luar dan dalam negara (Umrah, USA, Korea dll) siap bagi bag, duit makan dan macam2 lagi tau. Boleh bawa keluarga melancong pakej yang sangat2 super! Semuanya ditanggung oleh shaklee. Sangat2 Syokkkkk!!!!

4) Tidak Perlu Sewa Kedai
Kita tidak perlu mendapatkan kedai untuk menyewa dan letak produk-produk shaklee. Jadi kos sewa dijimatkan. Kita hanya perlukan Kedai Online secara automatik melalui blogger, facebook, instagram dll. Kita boleh kongsi kebaikan shaklee di mana-mana sahaja kita berada. Jom jana pendapatan dari rumah. (^_^).



Dan bukan itu sahaja, tujuan saya ceburi bidang ini adalah untuk kongsi kehidupan yang lebih baik dan lebih sihat kepada lebih ramai lagi rakan-rakan diluar sana.

Semoga Lebih Ramai Lagi Dapat Jana Pendapatan Dengan Shaklee.
InsyaAllah pahala sentiasa mengiringi kita di dunia dan di akhirat.

Solat diawal waktu, zikir, doa dan jangan lupa usaha kena seiring, rajin belajar, rajin mengajar, rajin memberi..

Dan inilah kekuatan aida dalam bisnes shaklee yang semakin hari semakin membara semangat untuk kongsi kebaikan shaklee kepada semua rakan2 aida.

Shaklee sentiasa Selamat, sentiasa Berkesan dan sentiasa Mesra Alam.

Tapi ini sikit je.. ada banyak lagi benda best-best apabila kita sah menjadi ahli shaklee..

Saya nak sertai Shaklee sekarang!
Daftar Sekarang!

Hanya di Shaklee AuraRJH

Love,

Pengedar Aktif Shaklee Malaysia
Whatsapp/telegram : 01112909102
Email : edaana696@gmail.com

(^_^)

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida