31 Mei 2017

# Vivix

Vivix Dibuktikan Dengan Sains, Bukan Pengalaman Semata-Mata

Keberkesanan Vivix Shaklee dibuktikan melalui kajian klinikal, bukan testimonial semata-mata. Saya puji Vivix bukan sebab saya ahli berdaftar Shaklee. Tapi saya bersyukur sangat sebab adanya produk Vivix ni. Ini adalah kuniaan Allah kepada kesihatan manusia. The Shaklee Telomere Research Landmark Study II Shaklee telah bekerjasama dengan Dr.Elizabeth Blackburn (pemenang The Nobel Prize in Physiology or Medicine pada tahun 2009).



Sekarang ni, ramai orang nak buat produk sendiri kan? Kalau anda keluarkan produk sendiri, agak-agak berani tak bagi pemenang nobel peringkat dunia buat kajian dengan produk anda?

Fikir.. fikir..
Bila produk anda dikaji oleh orang lain, yang takde kaitan dengan organisasi anda. Yang takde kepentingan langsung dengan syarikat anda. Dahla anda kena bayar kajian dia tu, bila dah dapat keputusan ada 2 kemungkin.

  1. Produk anda terbukti bagus dan berkualiti. Jadi, 1 dunia tahu
  2. Produk anda terbukti berbahaya atau tak berkesan. Dan 1 dunia pun akan tahu.

Kalau produk anda ialah kumpulan no. 2, sanggup ke tanggung risiko bisnes anda bakal lingkup sebab orang dah tahu produk anda bahaya.

Shaklee berani tanggung risiko tu.

Sebab Shaklee yakin produknya boleh bagi manfaat seluruh dunia. Bukan nak menjual saja. Bukan nak duit saja.

Shaklee adalah satu-satunya syarikat nutrisi di dunia yang sahut cabaran ini.

Hasil Kajian TELOMERE oleh Dr Blackburn
The Shaklee Telomere Research Landmark Study II

Kajian telomere ini telah menguji kepanjangan telomeres. Telomere ialah benda yang melindungi kromosom, sekaligus melindungi DNA dan genetik manusia.

Hasilnya membuktikan, pengambilan supplemen yang konsisten setiap hari selama 5 tahun dapat mengurangkan kadar pemendekan TELOMERE sebanyak 40%

Jom tonton utk lebih info lagi..

Mahu order vivix? Boleh terus whatsapp Aida 01112909102 >> KLIK SINI

[Belian 2 botol vivix layak dpt free member, cash bonus RM38, free postage dan dijemput khas ke group eksklusif shaklee]

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida