12 Mei 2017

# Cakna Produk Anda

Jom Cakna Produk Anda

Akak beli la krim nie bagus untuk kulit muka akak dah ramai orang pakai memang tiptop punya!!! Tapi tapi bila aida tengok ramuannya... Ada PARABEN.. terussss tolak tepi.. maaf dik.. try dik google apa itu PARABEN? Harap awak pun teliti elok2 barang kosmetik sebelum beli.. kalau di Shaklee nie.. memang dari sekecil benda hingga ke sebesar bangunan.. segalanya berasaskan natural.. jadi apa kata... jom kita ubah gaya hidup kita dgn berShaklee..


Dengan makan shaklee je ke? Tak yah makan nasi ke???

Takde la sampai begitu sekali.. shaklee nie sebenarnya sebuah syarikat yang menjaga kelestarian dunia untuk generasi akan datang, bukan jual vitamin semata-mata.

Pemilihan bahan mentah sangat teliti dari ladang yang mengamalkan cara penanaman organik, tanpa guna pestisid herbisid gmo etc. Bila ladang organik, diorang tak guna racun sebaliknya guna cara semulajadi untuk halang perosak. Ia bukan sahaja menyelamatkan kita dari termakan benda beracun yang tanpa kita sedari, dan ia juga menjaga populasi haiwan-haiwan...maklumlah kalau guna racun, bukan hanya haiwan perosak sahaja yang mati, semua yang berdekatan pun akan turut terkesan.


Bagaimana kita boleh ubah gaya hidup biasa kepada gaya hidup Shaklee?

>> Jom guna pencuci dan pelembut pakaian Shaklee <<
Sebab ia tiada bahan kimia bahaya, tak merosakkan badan kita dan tak tinggal kesan bahan kimia pd alam sekitar.


>> Jom guna produk skincare Shaklee <<
Sebab ia bebas dari Bahan Pengawet yg berbahaya utk kesihatan kita dan berasaskan bahan semulajadi lagi lembut pada kulit.


>> Jom amalkan suplemen Shaklee <<
Sebab ia telah dibuktikan dlm landmark study yang mengkaji org yang mengambil suplemen shaklee lebih sihat berbanding mereka yg mengamalkan suplemen lain..


>> Jom amalkan eat clean/detox Shaklee <<
Sebab segala penyakit berpunca dr cara pemakanan kita setiap hari. Jadi apa kata kita ambil makanan seimbang utk sihat dan bukan semata2 utk kurus aje ok! Ia bantu baiki masalah dalaman yg ada bertahun2 dlm badan kita tu..


Jadi apa tunggu lagi.. meh pakat ramai2 kita ubah gaya hidup kita utk sihat lagi cergas dgn shaklee deh!

Ingat shaklee..
Ingat Aurarjh deh!!

Love,

Pengedar Aktif Shaklee Malaysia
Whatsapp/telegram : 01112909102
Email : edaana696@gmail.com
(^_^)

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida