4 Mei 2017

# B-Complex # ESP

Set Keperluan Harian Shaklee

Cegah Sebelum Terlambat.. biasa dengar kan. tapi kita sering kali tidak endahkan apa yang ingatkan.. Sering kali kita biarkan tubuh sakit dahulu baru la cari sana sini ikhtiar untuk berubat.. sedangkan setiap hari badan memerlukan nutrisi yang lengkap untuk menampung kekurangan nutrisi dari permakanan kita yang ambil setiap hari. Oleh itu, pengambilan Set Keperluan Harian Shaklee sangatlah penting untuk nutrisi lengkap kita setiap harian. Antara suplemen yang wajib kita ambil ialah ESP Soy Protein Isolate Powder, Vita-Lea iron Formula, Omega Guard, Sustained Release Vita-C Plus, dan B-Complex.


Dengan 28 vitamin dan mineral penting, asid lemak omega-3, 14g protein setiap hidangan, dan 500mg Vitamin C semula jadi setiap hidangan, set ini memberi nutrisi penting ini membantu tubuh kita dapat nutrisi asas berkhasiat untuk menyokong kesihatan badan secara optimum.

Sustained Release Vita-C Plus
  • Vitamin C semulajadi untuk kesihatan gigi, gusi, tulang, kolagen dan hampir kesemua elemen yang membentuk tubuh badan kita.

Omega Guard
  • Membekalkan spektrum luas tujuh asid lemak penting omega-3 bergred farmaseutikal dan dilengkapi dengan proses penyulingan proprietari molekul tiga peringkat.

Vita-Lea Iron Formula
  • Memberikan 28 vitamin penting dan mineral utama untuk menyokong kesihatan dan kesejahteraan optimum.

B-Complex
  • Vitamin B memainkan peranan penting untuk fungsi tubuh kerana ia membantu menukar makanan kepada tenaga untuk sel-sel anda.

ESP Soy Protein Isolate Powder
  • Makanan lazat yang kaya dengan kalsium and protein.
  • Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.
  • Jumlah protein soya yang disyorkan untuk memberikan kesan penurunan terhadap kolesterol darah adalah 25g sehari.

Jom Dapatkan Set Keperluan Harian Anda Sekarang!


Ingin dapatkan produk Shaklee?


Klik di bawah untuk terus whatsapp aida.



Minat Untuk Buat Pembelian Online.


NAK MENJADI PENGEDAR SHAKLEE?

Berminat untuk menjadi pengedar shaklee dengan modal rendah, mampu menambah pendapatan dengan untung runcit + bonus tunai setiap bulan dan pelbagai lagi kelebihan ahli shaklee.

Jom sertai AuraRJH Family bersama saya. Dengan bimbingan tanpa putus. "Percaya Sebelum Berjaya, Cari Peluang, Usah Beralasan" InsyaAllah anda adalah Leaders Shaklee yang kami cari.


Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida