9 Mei 2017

# Omega Guard

Cara Hilangkan Keradangan Secara Semulajadi

Anda pernah alahan, kulit kemerahan, ruam, ekzema, kulit gatal2 dan membengkak sampai nak berjalan/solat pun susah dan ada jugak yang gout, sakit tekak, asma juga antara situasi yang disebabkan keradangan. Keradangan atau inflamasi nie memang normal tapi jika tidak dikawal mungkin menyebabkan pelbagai penyakit lain akan muncul seperti penyakit jantung, strok, kanser dan sebagainya. inilah yang kita takuti sebab ia boleh mengancam nyawa kita. Jadi jom kita cegah dari awal ok!!


Tapi apa yang boleh kita buat untuk kawal masalah ini?

Mengambil ubat anti-radang bersteroid amat tidak digalakkan sebab ia memberi kesan sampingan kepada kita untuk jangka masa yang panjang.

Kita digalakan mengambil makanan yang kaya dengan asid lemak Omega 3 antaranya minyak ikan, Flaxseed, salmon dan sebagainya. Asid lemak Omega-3 adalah blok binaan kepada eicosanoids yang mana merupakan super hormon yang mempunyai pelbagai fungsi, antaranya ialah anti-radang.


salah satu suplemen yang kaya dengan omega 3 ialah Omega Gurad shaklee yang boleh mencegah serta melawan keradangan secara semulajadi.

Dan jangan tak tau pulak!

Sebiji Omega Guard bersamaan 905mg asid lemak Omega 3 EPA dan DHA antara minyak ikan TERBAIK DUNIA dengan proses penyulingan sebanyak 3 kali.

Wah!!!! mana nak cari suplemen gini kan? jika anda atau saudara mara anda alami masalah sama? ikhtiarlah dengan Omega Guard shaklee. Jom beli Sekarang.


Sebarang pertanyaan, pesanan dan konsultasi produk boleh terus whatsapp aida di 01112909102 atau email ke edaana696@gmail.com

Ingat Shaklee? Cari aida ya! (^_^)

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida