10 Mei 2017

# Cakna Produk Anda

Jauhi Produk Yang Memudaratkan Hidup Kita

Korang pernah tengok/lihat/dengar tak berita produk2 kosmetik atau suplemen yang menyebabkan kemudaratan pada pesakit? ada yang muka jadi lebih teruk.. ada yang buah pinggang rosak.. macam2 lain muncul di kaca TV yang buatkan kita sendiri takut nak cuba produk2 yang tak tahu dari mana datang nie..


Ada tu siap menerima tempahan utk buat jenama sendiri dan boleh beli krim macam2 dalam kilo??????? mak aiii.. seram kot aida dengar.. tapi ramai je cust beli ramai je yang follow.. oleh sebab itu laaaa.. aida kena usaha lebih bijak lebih kuat lebih proaktif untuk jauhkan rakan2 fb aida dari terus-terusan terlibat dengan produk2 nie.. sebab apa? sebab sayang la.. kita beli produk tapi beri kesan negatif kat tubuh kita. Bagus ke produk tuuu??


mereka2 yang menjual tu tak kesah pun semua tu.. janji laris!
.
korang sayang diri
nak jaga diri utk yang tersayang
nak jaga diri utk lebih bahagia sihat
.
Jawapannya yang terbaik untuk korang.. tentulah produk Shaklee tak caya? tengok je la landmark study yang dibuat tu bukan pada mereka yang amalkan shaklee sehari dua.. tapi berpuluh tahun..
.
Dan perjuangkan aida sebagai pengedar shaklee nie sebab sayangkan kesihatan tubuh kita dan alam semulajadi kita. lagipun shaklee bebas bahan kimia bahaya, tidak memberi kesan sampingan kpd penggunanya dan alam sekitar...ini semua bukan semata-mata untuk dapatkan keuntungan bisnes jah deh!
.
Alo la panjang pulak pok pek aida nie..hihi.. bereh la deh! adik kak abe semua kalau nok order shaklee.. jangan malu2 deh.. bleh terus order dengan aida deh!
.
Ingat Shaklee
Cari aida deh!


Love,

Pengedar Aktif Shaklee Malaysia
Whatsapp/telegram : 01112909102
Email : edaana696@gmail.com
(^_^)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

(^_^) Selamat datang dan terima kasih kerana menjadi pelawat setia blog Rahsia Jelita Hawa. moga-moga sentiasa sihat happy bahagia bersama keluarga tersayang (^_^)

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida