3 Februari 2018

# BLNC 2018 # Leaders Shaklee

Business Leaders National Conference 2018

Alhamdulillah kami berkesempatan lagi untuk sertai majlis Business Leaders National Conference 2018. Inilah antara rakan seperjuangan aida dalam iReach_G7 yang sentiasa bersama suka duka. 

Pelbagai perkongsian ilmu kami bincang walaupun jarak kami jauh tapi dekat di hati. hihi.. inilah antara leaders hot shaklee yang sentiasa aktif sebarkan kebaikan shaklee untuk kesihatan jangka panjang.

Adakah anda leader shaklee yang aida cari? Jom KLIK JOIN NOW!

Jom bangkit bersama aida teruskan perjuangan bersama Shaklee. KLIK JOIN NOW! untuk sertai group AuraRJH Family, menyertai group lain tak kan sama dengan group kami. (^_^)






Pelbagai Reward yang menanti leaders Shaklee 2018/2019 ini.

Bakal menjadi Trip Shaklee 2019 (^_^) hihi.. tak sabar nak shopping! 
Las Vegas, San Francisco & Phuket 

Kemunculan Youth Shaklee Skincare pun tak lama lagi pada Mac 2018. Yang bestnya, Zink dan AJHT pun bakal kembali di Malaysia. Sudah ramai ibu-ibu menantikan kehadiran 2 suplemen yang menjadi pujaan hati..hihi

Jomlah Menjadi Leader Shaklee bersama Aida di AuraRJH Family (^_^)

Inilah rakan perjuangan aida dalam #gengmasterklate antara insan yang sentiasa memberi sokongan dalam #AkademikBlogAuraRJH (^_^) Comelnyeee!

Anda Leader Shaklee kami? Jom sertai kami KLIK JOIN NOW!

Anda mahu daftar shaklee sekarang? Dengan modal tak sampai RM100.00 pun tau.
Jom Whatsapp Aida Sekarang!


1 ulasan:

Aida berkata...

hihi..ye hendrawati, team paling best! utk join shaklee, alhamdulillah syukur sgt2 sb sebahagian dari iReach Family (^_^)

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida