11 Disember 2017

# tips penyusuan

Bengkel Shaklee: Penyusuan Ibu

Pada jumaat yang lepas, aida sempat sertai bengkel anjuran shaklee yang bertajuk Bengkel Penyusuan Ibu pada 8 Disember 2017. Dengan jemputan khas iaitu Dr. Nurzarina Abdul Rahman, pakar penasihat penyusuan bayi dan penasihat keluarga. Masuk bengkel penyusuan ibu adalah PERCUMA. Semua shaklee tolong bayarkan, kami lihat, duduk dan dengar je ilmu yang disampaikan.

Antara perkongsian saya dapat ialah
  • bila waktu terbaik perahan susu ibu
  • cara tahu bahasa bayi lapar
  • cara simpanan susu ibu 
  • cara lekapan yang betul
  • cara atasi bengkak susu ibu
  • cara guna susu perahan

dan banyak lagi.

syukur alhamdulillah dengan adanya bengkel penyusuan ibu, saya dapat bersedia lebih awal untuk menjaga bayi saya nanti. Doakan saya dikurniakan bayi secepat mungkin ya (^_^)

dan disamping itu juga.

kami dapat kenal lebih ramai ahli shaklee yang baru dan ahli shaklee yang lama. Kita berkumpul ramai-ramai kan best. bukan selalu dapat jumpa macam nie kan..


Anda mahu sertai saya di AuraRJH Family Shaklee?

Tiada ulasan:

Pelawat RJH

Follow Us @aurarjh_byaida